کد نام گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال

گوگل در سال گذشته شبکه اجتماعی گوگل پلاس را به دلیل استقبال کم کاربران تعطیل کرد، البته نسخه ای از گوگل پلاس برای سرویس دهی به مشتریان سازمانی به فعالیت خود ادامه می دهد. اما این شرکت جایگزینی برای آن ساخته است.  این بستر شبکه اجتماعی موسوم به کارنتس (Currents) از اوایل ماه آینده میلادی  تمامی کاربران و لینک های گوگل پلاس به کارنتس انتقال داده می شوند.

گوگل برای طراحی محیط کاربری کارنتس از بخشی موسوم به هوم استریم استفاده کرده است که این قسمت را می توان بر اساس رتبه بندی زمانی یا موضوعات مرتب کرد. در این بخش کاربران قادر می باشند تصاویر، متن، لینک و محتوای خود را از گوگل درایو به اشتراک بگذارند. مدیران سازمان ها با دسترسی هایی که دارند می توانند کارمندان خود را با محتوای مشخصی تعریف کنند و همچنین قادرند آمار تعامل ارتباط با تمامی محتوا را در این پلتفرم زیر نظر داشته باشند.

سرویس جدید گوگل (Currents) از ماه های گذشته به صورت نسخه بتای آزمایشی در دستری کاربران جی سوئیت(G Suite) قرار گرفته است. غول جستجوی اینترنتی گوگل پلاس را برای رقابت با فیسبوک و توییتر معرفی کرد، گوگل کارنتس نیز برای رقابت با اسلک و مایکروسافت تیمز معرفی شده است. اما به نظر می رسد برای معرفی کارنتس گوگل کمی تاخیر داشته است، در حال حاضر بسیاری از کاربران جهان با اسنفاده از نرم افزارهای ارتباط از راه دور در خانه به صورت دورکاری از سرویس های بزرگی مانند مایکروسافت تیمز و اسلک استفاده می کنند. سرویس اسلک در حال حاضر بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده است.

در سال های گذشته گوگل سرویسی به نام کارنتس که اپلیکیشنی مجله ای بود را معرفی کرد که پس از تغییرات و بهینه سازی، به گوگل نیوز تغییر نام داده شد. گوگل در ارائه ی سرویس های شبکه های اجتماعی سابقه شکست دارد و باید منتظر ماند تا ببینیم سرویس جدید کارنتس می تواند رقیب جدی ای برای مایکروسافت تیمز و اسلک تبدیل شود یا خیر.

منبع hindustantimes

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست