سرویس پرداخت سامسونگ پی 14 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد

سرویس پرداخت سامسونگ پی 14 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد

از سال 2015 کاربران سامسونگ این امکان را داشتند که از تلفن همراه خود به عنوان یک کیف پول دیجیتال برای پرداخت بدون تماس استفاده کنند. با گسترش خدمات و پشتیبانی این سرویس از ساعت های هوشمند سامسونگ، راه خود را به بیش از 25 کشور در جهان باز کرده است و در حال حاضر در سراسر جهان 14 میلیون کاربر دارد.

 با این حال، به نظر می رسد که سرویس خدمات پرداخت تلفن همراه سامسونگ در خود کره ی جنوبی محبوب تر از سایر کشورها می باشد، که تقریبا 80 درصد پرداخت های آفلاین این سرویس در کشور کره ی جنوبی به ثبت می رسد. بر اساس گزارش منتشر شده از سازمان خدمات نظارت مالی، در ماه آوریل، تراکنش های Samsung Pay بیش از 33.7 میلیون دلار بوده است که فقط 25 درصد از این تراکنش ها به صورت پرداخت آنلاین بوده اند.

صرف نظر از سرویس پرداخت مذکور، سامسونگ پی از سپرده گذاری و برداشت و از طریق دستگاه های خودپرداز و پرداخت های مربوط به کارت های پیش پرداخت و ترانزیتی پشتیبانی می کند.

همچنین سامسونگ در حال برنامه ریزی برای گسترش ویژگی های این سرویس با همکاری بانک ووری Woori Bank برای ایجاد پلتفرم تبادلات ارزی جدید سازگار با 15 ارز مختلف جهان شامل دلار، یورو و ین ژاپن خواهد بود.

منبع gsmarena

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست