سونی اولین دستگاه پخش کننده ۴K HDR خود را معرفی کرد

این روزها تمام شرکت ها در نمایشگاه CES 2018 که درشره رلاس وگلاس برگذار می شود حضور دارند و محصولات جدید خود را معرفی می کنند . شرکت سونی غول تکنولوژی ژاپنی  برای اولین بار از دستگاه پخش دالبی ویژن و HDR10 خود رونمایی کرد ، اما سونی همراه این محصول از یک دریافت کننده دالبی اتموس ۷.۲ کاناله را معرفی کرد .

پخش کننده ی UBP X700  با کیفیت تصویر ۴K است ، این دستگاه از دو استاندارد HDR بهره مند است و همچنیناز قابلیت های جالب هوشمندی از جمله اپلیکیشن یوتیوب و نت فلیکس برخوردار است .  همچنین پخش کننده ی سونی از فرمت های پخش MP4 , DSD , FLAC و دیگر فرمت هارا پشتیبانی می کند .

سونی در کنار دستگاه پخش خود از یک گیرنده دیجیتال که از کیفیت ۴K پشتیبانی میکند رونمایی کرده است ، به گفته ی سونی این دریافت کننده دیجیتال همراه با دستگاه پخش عرضه خواهد شد و امیدوار است این محصول نیز به فروش برود . دستگاه مکمل که با نام STR – DH790 عرضه خواهد شد می تواند از فناوری HDR10   و همچنین دالبی ویژن پشتیبانی کند ، این گیرنده با این قابلیت ها می تواند عملکرد بی نظیری را ارائه دهد .

دستگاه مذکور مجهزبه تکنولوژی دالبی اتومس است ، سونی وعده داده است به وسیله این دستگاه می توانید کیفیت بالای صدای سینمایی را همراه تصویر فوق العاده ای که از دستگاه UPB – X700 دریافت می کند ارائه کند . همچنین با پشتیبانی از DTS:X می تواند از فیلم های معروفی چون سریع و خشن را که با سیستم کمکی صوتی ۵.۱.۲ بهره مند می شود را به صورت کاملا واضح و طبیعی پخش شوند .

هر دو محصول معرفی شده شرکت سونی با طراحی بسیار شیک و کوچک مخصوص استفاده در سالن های پذیرایی ساخته شده اند .

محصول جدید سونی با پشتیبانی از سیستم D.C.A.C (سینمای دیجیتال)می تواند به راحتی به اسپیکرهای منزل شما متصل شوند .سونی اعلام کرده است که دستگاه پخش بلوری UBP-X700  در اوایل ماه پیش رو عرضه خواهد کرد ، اما گیرنده دیجیتال ۴K HDR کمی دیرتر به بازار عرضه خواهد شد . اما به گفته ی سونی تنظیمات دالبی ویژن در نسخه های بروز رسانی که در ماه های آتی ارائه خواهد شد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت .

منبع neowin

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست