سونی اکسپریا XZ4 با دوربین 52 مگاپیکسلی

گوشی اکسپریا XZ4

کسب و کار بخش موبایل سونی، شرایط خوبی را سپری نمی کند. سونی علی رغم معرفی گوشی های هوشمند جدید سری اکسپریا (Xperia) اما نتوانست تاثیر مثبتی را در کسب و کار خود در بخش موبایل ایجاد کند. با این حال بخش موبایل سونی اوضاع جالبی ندارد و به همین دلیل بسیاری از کارشناسان بازار موبایل هوشمند معتقدند که گوشی پرچمدار اکسپریا XZ4 آخرین تیر شرکت سونی به بازار گوشی های هوشمند خواهد بود.

سونی یکی از شرکت‌های موفق در تولید دوربین های دیجیتالی محسوب میشود، در حال حاضر دوربین فول فریم بدون آینه سونی پر فروش ترین دوربین سری بدون آینه بازار می باشد. با این حال در بازار گوشی های هوشمند در بخش دوربین، نتوانسته است حرفی برای گفتن داشته باشد.

از سوی دیگر همین کمپانی ژاپنی چند وقتی است سنسور‌های دوربین موبایل های دیگر برند‌ها را تولید می‌کند و در این زمینه هم موفق عمل کرده. در واقع پرچمداران دیگر شرکت‌ها به لطف دوربین‌های شرکت سونی توانسته‌اند درصد بالایی از بازار را به خود اختصاص دهند و این کمپانی بی بهره مانده. حال قرار است اکسپریا XZ4 روند موجود را تغییر دهد.

جالب است بدانید، سونی یکی از بزرگترین تامین کننده های سنسورهای دوربین گوشی های هوشمند دیگر رقبا می باشد و عملکرد بسیار خوبی داشته است. دیگر رقبا به لطف سنسورهای دوربین تولید شده توسط سونی توانسته اند فروش بسیار خوبی را در این بازار داشته باشند. با این حال سونی در این زمینه برای محصولات خود عملکرد خوبی نداشته است. با این حال بسیاری از کارشناسان معتقدند که سونی می تواند با گوشی XZ4 این روند را تغییر دهد.

با توجه به آخرین شایعاتی که منتشر شده است، گفته می شود پرچمدار جدید سونی به ماژول دوربین سه گانه مجهز خواهد شد، که یکی از دوربین ها ۵۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

بر همین اساس، اگر این شایعات صحت داشته باشند، گوشی اکسپریا XZ4 بالاترین میزان رزولوشن در میان دیگر گوشی های هوشمند بازار را در اختیار خواهد داشت. گوشی آنرا ویو ۲۰ شرکت هواوی از یک دوربینی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی که توسط سونی ساخته شده اس، مجهز می باشد.سنسور ۵۲ مگاپیکسلی سونی با دیافراگم f1.6 خواهد بود که برای اولین بار در گوشی اکسپریا XZ4 رو نمایی خواهد شد، البته هنوز این سنسور معرفی نشده است.

همانطور که گفته شد گوشی جدید سونی از دوربین سه گانه بهره مند خواهند شد که دوربین دوم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تله فتو با دیافراگم f/2.6 و دوربین سوم ۰.۳ مگاپیکسلی f/1.4 ، خواهد شد. اطلاعات دیگری از پرچمدار جدید سونی منتشر نشده است، به نظر می رسد این بهترین گوشی بعد از سال ۲۰۱۳ این شرکت خواهد بود. اکسپریا XZ4 در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد.

منبع slashgear

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست