سیستم عامل اندروما دارای حالت بهره وری خواهد بود

آندروما ، سیستم عاملی است که برای دستگاهایی از برند سرفیس همراه با قابلیت های موبایل گونه معرفی شده است . همچنان در آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز ۱۰ جزئیاتی از سیستم عامل آندروما مشاهده شده است .

WalkingCat کاربر معروفی است که سابقه زیادی در فاش کردن اطلاعات محرمانه مایکروسافت و برخی از محصولات این شرکت دارد ، اخیرا فایلی به نام SettingsHandler_Display.dll که در بخش تنظیمات صفحه نمایش به کار می رود ، ظاهرا در این فایل از حالت بهره وری Productivity Mode   در سیستم عامل آندروما مشاهده شده است .

کاربر WalkingCat در ادامه توضیح می دهد که فایل dll کشف شده در کلاسی با نام Multitaskmode استفاده شده است  که به حالت بهره وری اشاره شده است. با فعال کردن حالت بهره وری می توان بین حالت چند پنجره ای و تمام صفحه ای جابه جا شود . در خبرهایی که در گذشته منتشر شد ، مایکروسات برای اطمینان از شکست نخوردن در ارائه این محصول ، دستگاه هیبریدی خود را برای اعمال و بهبود و همچنین ویژگی های بیشتر دوباره به آزمایشگاه فرستاد .

در حال حاضر مشخص نیست که مایکروسافت چه برنامه ریزی برای ارائه این محصول در نظر گرفته است ، در هر حال اگر مایکروسافت می خواهد این محصول را به بازار عرضه کند ، به احتمال بسیار زیاد سال آینده در نسخه های بعدی ویندوز ۱۰ شاهد معرفی این محصول خواهیم بود .

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست