شرکت آی بی ام ۱۰ هزار عنوان شغلی خود را تغییر خواهد داد

طبق اطلاعاتی که از رویترز بدست آمده است ، مدیر عامل شرکت بین المللی آی بی ام در روز پنجشنبه در اطلاعیه رسمی اعلام کرد : مارتین شورتر مدیر مالی این شرکت پست جدیدی را در این شرکت بدست خواهد آورد و آقای جیمز کوانو یکی از افراد قدیمی اینن شرکت جایگزین وی خواهد شد .

شورتر که بیش از ۲۵ سال است که با این شرکت همکاری داشته و چهار سال است که رئیس بخش مالی شرکت می باشد به پست معاونت ارشد بازاریابی جهانی خواهد رسید .جایگزین  وی به نام کاوانگ که از سال ۱۹۹۶ از شرکت AT&T  به شرکت بین المللی ای بی ام پیوست ، در حال حاضر معاون ارشد انتقالات و تحولات کمپانی آی بی ام است .

دیوید گروسمن تحلیل گر شرکت Stifel در گزارشی عنوان کرده است : جابه جایی مدیران کاملا غیر منتظره بود ، با این وجود آقای کاوانگ جایگزین بسیار خوبی برای شوستر خواهد بود .آقای کاوانگ در شرکت آی بی ام دارای تجربه بسیار بالا در سمت های مدیریتی دارد از جمله مدیریت اقتصادی و مالی این شرکت . وی در شرکت AT&T  مدیر بخش خدماتی بین المللی بوده است . آقای شورتر که وارد سن ۵۳ سالگی خود شده است جایگزین آقای  دی لئو می شود که بعد از ۴۲ سال همکاری باشرکت آی بی ام تصمیم به بازنشستگی خود گرفته است .

سخنگوی آی بی ام در مورد این جابه جایی چنین گفته است : ای بی ام هرساله برای برای پیشرفت شرکت تغییراتی را انجام می دهد و این مسئله عجیبی نیست . هر دو شخص کاوانگ و سورتر به مدیرعامل اجرایی شرکت گزارش های خود را ارائه خواهند داد . سخنگوی این شرکت در ادامه افزود ، شورتر در پست جدیدی که بر عهده گرفته است مسئولیت فروش در کشور های ژاپن ، آسیا اقیانوسیه ، امریکای لاتین ، چین ،افریقا و خاورمیانه خواهد بود .

شرکت آی بی ام یکی از تولیدکنندگان اصلی و بزرگ قطعات کامپیوتر در دنیا است ، که هم اکنون در توسعه نرم افزار هم فعالیت دارد ، پس از ۲۲ دوره عملکرد منفی خود گزارش رشد این شرکت را در ماه اکتبر را مارائه داد.

پیش از این رویداد  وبسایت The Register  که در حوزه تکنولوژی فعالیت دارد در گزارشی که منابع آن را مشخص نکرده بود منتشر کرد ، شرکت آی بی ام در سال جاری با کاهش ۳۰ درصدی  کارکنان  ۱۰۳ هزار عنوان شغلی را ۱۰ در صد در این بخش کاهش خواهد داد .

سخن گوی آی بی ام در مورد این گمانه زنی پاسخ داد : ما در مورد گمانه زنی ها اظهار نظر نمی کنیم .

وب سایت Register  یک اسلایدی را منتشر کرد که نشان می دهد ۱۰ هزار عنوان شغلی در کمپانی ای بی ام برای حذف دسته بندی شده اند و این اطلاعات را  مدعی شده است از اسناد شرکت آی بی ام خارج کرده است .

سخنگوی آی بی ام در توضیحات خود اضافه کرد : مشاوران شرکت پیشنهاد هایی را به ما ارائه می دهند که و بسیاری از این پیشنهادات اجرایی نمی شوند . سهام این شرکت در معاملات بازار به میزان قابل توجهی سقوط داشته است .

منبع mobile.reuters

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست