شرکت اسنشال دوربین را در زیر صفحه نمایش قرار می دهد

شرکت اسنشیال یکی از تولید کننده های نام آشنا در صنعت تولید موبایل های هوشمند است ، این شرکت با معرفی گوشی اسنشیال PH-1 به عنوان اولین تولید کننده ای می باشد که در صفحه نمایش بریدگی ایجاد کرد . شرکت اسنشیال به منظور قرار دادن سنسورهی گوشی و دوربین سلفی ، در بالای صفحه نمایش محصول جدید خود یک بریدگی ایجاد کرد .

همانگونه که شرکت پل با معرفی آیفون 10 از راهکار اسنشیال در پرچمدار جدید خود استفاده کرد ، این روزها دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند نیز تصمیم گرفته اند گوشی های جدید خود را مانند گوشی اسنشیال وآیفون X یک بریدگی به منظور قرار دادن دوربین و سایر سنسورها استفاده کنند . اما تصاویر جدیدی م از شرکت اسنشیال منتشر شده است که نشان می دهد بریدن صفحه نمایش به منظور قرار دادن دوربین و سنسورهای هوشمند همیشگی نخواهد بود . تصاویر جدید از محل قرار گیری دوربین و سنسورهای گوشی را نشان می دهند و گویا شرکت اسنشیال به دنبال یک ثبت اختراع جدید می باشد .

در یکی از تصاویر منتشر شده دوربینی را نشان می دهد که همانند ترفندی که در گوشی Vivo Apex استفاده شده است میباشد ، با این ترفند دوربین در داخل گوشی قرار می گیرد و موقع فعال شدن از بدنه در قسمت بالای گوشی خارج می شود . به لطف این فناوری دیگر به بریدن صفحه نمایش گوشی نیازی نمی باشد . در تصاویر دیگری که منتشر شده است نشان از خلاقیت شرکت اسنشیال می دهد ، این شرکت قصد دارد به نوعی اختراع خود را ثبت کند . در این اختراع دوربین در زیر صفحه نمایش گوشی قرار می گیرد .

به عبارتی شما دوربین را مشاهده نخواهید کرد ، دوربین در زیر صفحه نمایش قرار گرفته و به طریق دریافت نور از صفحه نمایش دوربین گوشی می تواند عکسبرداری کند .

شرکت اسنشیال به وسیله ی نوآوری خود می تواند گوشی هایی را تولید کند که بدون بریدگی و بدون حاشیه باشند ، با توجه به تصاویر منتشر شده ، آنطور که به نظر می رسد برای رسیدن به این هدف مهم باید قسمت شفافی در بالای دوربین ایجاد شود تا به وسیله این قسمت شفاف نور بازتاب شده به دوربین برسد .

در حال حاضر فعلا چیزی از سرانجام این کار مشخص نمی باشد که به وسیله ی این تکنولوژی در زیبایی صفحه نمایش تاثیر گذار خواهد بود یا خیر. توجه داشته باشید طرح ها و ایده هایی زیادی از شرکت ها منتشر شده است ولی بسیاری از طرح ها و ایده ها به سرانجام نرسیده است ، همچنین برای ایده ی شرکت اسنشیال نمیتوان با قاطعیت کامل گفت که این طرح به زودی به تولید خواهد رسید .

با این حال شرکت اسنشیال اگر به این هدف خود نرسد راه های دیگری را برای حذف دوربین از صفحه نمایش می تواند انتخاب کند ، بریدگی صفحه نمایش و حاشیه گوشی برای بسیاری از کاربران و تولید کنندگان بسیار آزار دهنده می باشد . در هر حال بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند و ایده ی موجود چندان دور از ذهن نمی باشد .

منبع liliputing

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست