شرکت اپل در سه ماهه دوم سال جاری ۳.۵ میلیون اپل واچ فروخته است

 بر اساس گزارش منتشر شده از رسانه کانالیس ، شرکت بزرگ اپل در سه ماهه دوم سال جاری ۳.۵ میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رسانده است ، فروش شرکت اپل نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است . در مقایسه با سه ماهه دوم سال گذشته ، اپل در سال گذشته بدترین عملکرد در فروش ساعت های هوشمند خود داشته است . بنابراین با توجه به فروش بالای ساعت هوشمند اپل  ، نشان از محبوبیت اپل واچ ۳ در میان طرفداران دارد .

با این حال ، بسیاری از رقبا در زمینه تولید ساعت های هوشمند از جمله فیت بیت (Fitbit) , گارمین (Garmin) فروش خوبی را در سه ماهه دوم سال جاری داشته اند . امکاناتی مانند سنجش ضربان قلب و اعلام وضعیت سلامت کاربر و همچنین تمرینات ورزشی خود باعث شده است تا محصولات این دو شرکت با توجه به فروش بالای اپل سهم قابل توجهی را در بازار دارند . با توجه به فروش بالای ساعت هوشمند اپل ، میزان فروش گوشی های هوشمند این شرکت از ۴۳ درصد در سه ماهه اول به ۳۴ درصد در سه ماهه دوم سال جاری کاهش داشته است ، این آمار نشان می دهد سایر بندهای فعال در حوزه ی گجت های پوشیدنی عملکرد خوبی داشته است .

اپل واچ ۳ در بازار آسیا نسخه LTE فروش بالایی داشته است و محبوب ترین ساعت هوشمند در میان خریداران است ، ۲۵۰ هزار ساعت هوشمند در قاره آسیا فروش رفته است و شرکت اپل سهم ۶۰ درصدی را از فروش اپل واچ ۳ در این بازار دارد . جیسون لو ، تحلیل گر معروف موسسه Canalys در این رابطه به رسانه The Verge گفته است : پیشرفت اپل در فروش ساعت هوشمند اپل واچ ۳ در قاره آسیا با همکاری این شرکت با اپراتورهای موبایل در قاره آسیا و استرالیا صورت گرفته است .  در ادامه گفت : اپراتورها در بازار آسیا تمایل زیادی به فروش دستگاه هایی به غیر از گوشی های هوشمند در بازار دارند و از همین جهت سود قابل توجهی را با فروش اینترنت کسب می کنند .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست