شرکت های TSMC و گلوبال فاندریز در استفاده از حق اختراع به توافق رسیدند

TSMC and GlobalFoundries

تولیدکننده نیمه هادی تایوانی TSMC و شرکت GlobalFoundries شکایات حق ثبت پتنت خود در برابر یکدیگر و همچنین مواردی که سایر مشتریان را درگیر این موضوع کرده بود را حل کرده اند. طبق توافقی که انجام شد، شکایات حقوقی را کع GlobalFoundries علیه TSMC در ماه سپتامبر سال جاری اراده داده بود را پس گرفت. سپس پس از گذشت مدتی گلوبال فاندریز شرکت تایوانی TSMC را به نقض 16 ثبت پتنت متهم کرد.

مشتریان شرکت TSMC شامل اپل، برادکام، موتورولا، انویدیا، سیسکو، لنوو، TCL و ایسوس هستند که در پی شکایت شرکت گلوبال فاندرز نامشان منتشر شده است. دادخواست های متعددی که TSMC در اوایل ماه جاری علیه شکایات اولیع گلوبال فاندرز صادر کرده بود نیز به عنوان بخشی از توافق رد می شوند. شرکت TSMC در این شکایت ادعا کرده است که شرکت گلوبال فاندرز 25 ثبت اختراع مه مربوط به فرایندهای نودهای TSMC می باشند را نقض کرده است.

علاوه بر تمام شکایاتی که رد می شوند، این دو شرکت با مجوز متقابل ثبت پتنت یا اختراعات خود موافقت کردند که به آن ها این امکان را می دهد تا از اختراعات نیمه هادی موجود یکدیگر و همچنین از هرگونه اختراعات نیمه هادی که هر یک از شرکت ها در طی 10 سال آینده ثبت می شود را استفاده کنند.

توماس کالولفیل، مدیرعامل گلوبال فاندرز گفت: این توافق بین گلوبال فاندرز و TSMC توانایی رشد گلوبال فاندرز را تضمین می کند و یک پیروزی باری کل صنعت نیمه هادی خواهد بودد که در هسته ی جهانی اقتصاد جهانی امروز است. این دو شرکت تولید کننده نیمه هادی بیان کردند که مجز متقابل توسط هردو شرکت توافق شده است زیرا آن ها می خواهند سرمایه گذاری قابل توجهی در تحقیقات و توسعه ی نیمه هادی ها ادامه دهند.

این توافق، فعالیت شرکت های گلوبال فاندرز و TSMC را تضمین می کند و به مشتریان مربوط به این دو شرکت اطمینان می دهد تا به مجموعه ی کاملی از فناوری ها و خدمات هر کارخانه دسترسی داشته باشند.

منبع zdnet

نمایندگی

,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست