شرکت DJI از دو مدل جدید پهپاد از سری فانتوم ۴ رونمایی کرد

شرکت DJI امروزه طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است ، این شرکت چینی در زمینه تصویر برداری و بخصوص تصویر برداری هوایی فعالیت می کند . کمپانی دی جی آی (DJI) با تنوع محصولات خود توانسته است تمامی رقبای خود را پشت سر بگذارد و به برند معروفی تبدیل شود .

دی جی آی در روز گذشته دو نسخه جدید از سری پهباد فانتوم ۴ را به طور رسمی معرفی کرد . طبق گفته این شرکت این دو مدل معرفی شده پیشرفت های زیادی را نسبت به مدلی که در  ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود دارد و به قابلیت های جدید دیگری مجهز شده اند .

تکنولوژی انتقال تصویر OcuSync

شرکت DJI در نسخه قبلی فانتوم   ۴ پرو از تکنولوژی انتقال تصویر لایت بریج ( Lightbridge ) که توسط خود دی جی آی توسعه داده شده بود استفاده می کرد ، اما این شرکت در نسخه فانتوم ۴ پرو V 2.0 از تکنولوژی جدید انتقال تصویر OcuSync استفاده کرده است . به لطف تکنولوژی جدید این پهپاد می تواند تصاویر HD را با رزولوشن بسیار بالا و تاخیر کم ارسال کند . همچنین نسخه جدید فانتوم ۴ پرو V2.0 با استفاده از این تکنولوژی می تواند به عینک مجازی DJI Googles RE متصل شود  و همچنین از تغییر فرکانس دوگانه پشتیبانی خواهد شد . کاربران می توانند با استفاده از عینک دی جی آی پرواز را به صورت همه جانبه تماشا کنند .

پرواز کم صداتر شده است

در نسخه جدید پهپاد 4 پرو V2.0  نسبت به نسخه های قبلی خود کم صداتر شده است ، بر اساس گزارش شرکت دی جی آی صدای پرواز این نسخه از پهپاد 60 درصد کمتر شده است . مشخصات مشابه

قابلیت های مشابه

به جز پیشرفت های جدید ، ویژگی های فانتوم 4 پرو V2 همانند فانتوم 4 پرو می باشد و تغییرات چندانی نداشته است .  مدت پرواز 30 دقیقه ای ، محدوده پرواز 7 کیلومتری ، حسگر موانع 5 جهته ، سنسور تصویر CMOS بیست مگاپیکسلی ، فیلمبرداری 4K و نرخ انتقال تصویر 60 فریم بر ثانیه ، حالت عکس برداری پشت سر هم 14 فریم بر ثانیه و همچنین رنگ بدنه ی سفید این پهپاد از ویژگی هایی هستند که بدون تغییرات مانده است .

فانتوم 4 پرو پلاس وی 2

همچنین ، نسخه دیگری به نام فانتوم 4 پرو پلاس وی 2 معرفی شده است ، این پهپاد از صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی بر روی کنترل ریموت دستگاه تعبیه شده است. این نوع از پهپاد مناسب کاربرانی می باشد که بیشتر در زیر نور آفتاب  تصویر برداری می کنند می باشد .

پهپاد نسخه جدید فانتوم 4پرو وی 2 را میتوانید از فروشگاه های دی جی آی و یا دیگر خرده فروشان با قیمت 1499 دلار در بازار جهانی خریداری کنید . اقلام همراه با پهپاد باتری ، ریموت کنترل از راه دور ، چهار جفت ملخ ، شارژر دستگاه ، کابل شارژ ، گیره ، میکرو یو اس بی می باشد.پهپاد فانتوم 4 پرو پلاس وی 2 نیز با قی مت 1799 دلار راهی بازار خواهد شد .

منبع petapixel

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست