شیائومی اسپیکر Yeelight مجهز به دستیار صوتی الکسا تولید می کند

شرکت شیائومی در اطلاعیه ای ورود خود را به جمع تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند اعلام کرد ، اسپیکر هوشمند شیائومی  Yeelight  نام گذاری شده است و از دستیار صوتی الکساآمازون قدرت می گیرد . شرکت شیائومی طراحی اسپیکرهوشمند خود را اسپیکر هوشمند الکسا اکو الگو برداری کرده است ، شیائومی دکمه های کنترل صدای این دستگاه را در قسمت بالای این اسپیکر قرار داده است همچنین یک ال ای دی آبی رنگ مانند حلقه در اطراف این دکمه ها مشاهده می شود .

اما مشخصات سخت افزاری اسپیکر هوشمند شیائومی می توان به پردازنده ی چهارهسته ای Cortex-A53 همچنین 256 مگابایت رم و 256 مگابایت حافظه رم داخلی اشاره کرد . اسپیکر هوشمند Yeelight دارای 6 میکروفون است که می تواند بصورت 360 درجه صدا را از فاصله 5 متری دریافت کند .

 شیائومی برای کاهش اکو و نویز در این اسپیکر از تکنولوژی Acoustic Echo Cancellation و Beamforming استفاده کرده است . اسپیکر شیائومی با قابلیت اتصال به وای فای دوبانده 4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی و همچنین به بلوتوث در دسترس خواهد بود . اسپیکر هوشمند Yeelight  همچنین از فناوری هوشمند دوگانه که می تواند به وسیله این فناوری با دیگر محصولات شیائومی برخوردار باشد ، گفته می شود این قابلیت هفته آینده در دسترس کاربران خواهد بود .

علاقه مندان به محصولات شیائومی می توانند در تاریخ 31 ژانویه با قیمت 25 الی 30 دلار از فروشگاه آنلاین شیائومی این ایپیکر هوشمند را تهیه کنند .

منبع gsmarena

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست