شیائومی تامین کننده شرکت های فاکسکان و TSMC می شود

شرکت بزرگ شیائومی یکی از شرکت های موفق چینی در صنعت موبایل های هوشمند می باشد ، این شرکت هر ساله آمارخوبی را در فروش محصولات خود در بازار جهانی ثبت می کند . بر همین اساس با توجه به اینکه شرکت شیائومی فروش جهانی خوبی را پشت سر گذاشته است ، تامین کننده های بزرگ تایوانی از جمله ، فاکسکان ، اینونتک ، لارگن پرسیرن و شرکت معروف TSMC که در در حوزه فناوری فعالیت می کنند ، در صدد همکاری و سفارش های تولید از شرکت معروف شیائومی هستند.

شرکت چینی شیائومی در سال ۲۰۱۷ موفق به ارسال بیش از ۷۰ میلیون واحد از گوشی های هوشمند خود شد ، طبق پیش بینی هایی که انجام شده است این شرکت امیدوار است در سال ۲۰۱۸ تعداد ارسال گوشی های هوشمند خود را به بازار جهانی به ۱۰۰ میلیون دستگاه افزایش دهد . همچنین شرکت شیائومی با هدف اینکه بودجه ی بخش تحقیق و توسعه و بازاریابی را افزایش دهد ، قصد دارد سهام شرکت را به صورت عمومی در بورس به فروش برساند و بتواند فشارهای بیشتری بر شرکت های رقیب از جمله ویوو ، اپوو و .. وارد کند  .

با این حال ، به دلیل فروش بالای محصولات شیائومی و حضور  موثر این شرکت در بازار جهانی باعث شده است که یکسری از شرکت های تامین کننده ی فعال در کشور تایوان حاضر به ریسک پذیری شده اند و می خواهند با شرکت شیائومی همکاری کنند .

آقای لین بین که در حال حاضر رئیس شرکت شیائومی می باشد در گزارش گفته است : اخیرا با شرکت لارگن پرسیرن گفتگوهایی برقرار کردیم که مشخص شد این شرکت توانایی بالا برای تولید ماژول های چند لنزی در مدل های بالای محصولاتمان را دارد و رئیس این شرکت با اطمینان بالا این را تضمین کرد که بای تامین ماژول های دوربین چند لنزی در نیمه دوم دوم سال ۲۰۱۸ مشکلی ندارد .

شرکت شیائومی در حال حاضر پردازنده های اختصاصی خود را با همکاری TSMC و بر پایه تکنولوژی ۱۶ نانومتری به تولید رسیده است را در اختیار دارد . اگر چه حجم سفارش اولیه برای تولید تراشه شیائومی مشخص نشده است ، شیائومی با پیشرفتی که  در توسعه و تولید تراشه های خود دارد می تواند تولید خود را برای افزایش دهد .

شیائومی نیز به احتمال بسیار بالا از در آینده برای محصولات جدید خود از تراشه های با فناوری ۷ نانومتری شرکت کوالکام که به کمک شرکت TSMC ساخته شده است استفاده خواهد کرد . در ضمن شرکت شیائومی با همکاری شرکت فاکس کان در صدد ساخت یک کارخانه در کشور هند برای تولید مدار با همدیگر همکاری خواهند کرد . شرکت شیائومی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ در بازار هند از شرکت سامسونگ پیشی گرفت و به عنوان بزرگترین تولید کننده موبایل هوشمند در کشور هند شناخته می شود .

منبع digitimes

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست