شیائومی ردمی ۶ پرو با قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

شرکت شیائومی دومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در کشور چین ، روز گذشته گوشی هوشمند جدید خود را با نام ردمی ۶ پرو معرفی کرد . گوشی جدید شیائومی عضو جدیدی از سری گوشی های ردمی به تراشه شرکت کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز شده است . صفحه نمایش این گوشی ۵.۸۴ اینچی و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ به بازار عرضه خواهد شد .

ردمی ۶ پرو در سه مدل سخت افزار ، مدل اول با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی  ۳۲ گیگابایتی و مدل دوم و سوم با رم ۴ گیگابایتی و به ترتیب با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهند شد . ردمی  ۶ پرو در پشت مجهز به دوربین دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی می باشد ، دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی قادر به ثبت تصاویر HDR و پرتره به وسیله تکنولوژی هوش مصنوعی می باشد .

شیائومی ردمی ۶ پرودر ابعاد ۱۴۹.۳۳x71.68×8.75 میلی متر و با وزن ۱۷۸ گرم می باشد . گوشی جدید شیائومی مجهز به رابط کاربری MIUI 9  ، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ، درپشت گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت می باشد .

از دیگر ویژگی های این گوشی ، استفاده از دو سیم کارت به صورت هم زمان ، تکنولوژی تشخیص چهره کاربر برای باز کردن قفل گوشی و همچنین از دستیار صوتی اختصاصی در این گوشی به کار رفته است . ردمی ۶ پرو در رنگ بندی های مختلفی شامل آبی ، قرمز ، سیاه ، طلایی و .. به بازار عرضه می شود .

شیائومی این گوشی هوشمند را با قیمت پایینی راهی بازار می‌کند و نسخه‌ی پایه با بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۳ و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۱۵۳ دلار قیمت خواهد داشت. دو نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۱۸۵ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ و ۲۰۰ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.

ردمی ۶ پرو با رم ۳ گیگابایتی با قیمت ۱۵۳ دلار عرضه خواهد شد ، دو نسخه دیگر با حافظه رم های ۴ گیگابایتی برای نسخه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۸۵ دلار ، و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ۲۰۰ دلار در بازار جهانی عرضه خواهد شد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست