شیائومی رسما وارد بازار ایتالیا شد

شیائومی دومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند در کشور چین می باشد ، این شرکت در مدت بسیار کوتاهی توانست موفقیت های بسیار زیادی را در کشور چین و آسیا تجربه کند . شیائومی در سال گذشته توانست رتبه چهارم گوشی های هوشمند را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد . حال این شرکت پس از کسب موفقیت های چشم گیر خود قصد دارد در بازار اروپا نیز فعالیت کند ، شیائومی در یک مراسم کاملا باشکوه در کشور ایتالیا اولین فروشگاه رسمی خود را افتتاح کرد .

همچنین ، اشیائومی در چند روز گذشته فروشگاه خود را در کشور فرانسه افتتاح کرد و با گذشت ۲ روز شیائومی فروشگاه دیگری را در کشور ایتالیا  با نام فروشگاه می افتتاح کرد . این شرکت همچنین فروشگاه آنلاین خود را در کشور فرانسه راه اندازی کرد و محصولات خود از جمله شیائومی نوت ۵ ( Redmi Note 5 ) ،  می میکس ۲ اس (Mi Mix 2S) ، شیائومی می ۱ (Mi A1) ، شیائومی می میکس ۲ ( Mi Mix 2) و شیائومی ردمی ۵ ( Redmi 5) را برای فروش در اختیار کاربران قرار داده است .انتظار داریم افتتاح فروشگاه آنلاین شیائومی نیز در کشور ایتالیا انجام شود ولی باید کمی صبر کنیم تا شیائومی به طور رسمی اعلام کند .

موبایل های هوشمند شیائومی قرار است به صورت کاملا رسمی و مجاز از طریق حمل و نقل به وسیله اوپراتورهای SFR ، TIM ، Orange  و Vodafone به کشور ایتالیا منتقل شوند . شیائومی چهارمین برند پر فروش  موبایل هوشمند در بازار جهانی است و گفتنی است این شرکت با ورود در بازار اروپا می خواهد سهم بیشتری را در بازار جهانی داشته باشد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست