شیائومی می میکس ۳ ماه آینده معرفی می شود

شرکت شیائومی دومین برند بزرگ تولید کننده در کشور چین بعد از شرکت موفق هواوی قرار دارد . شیائومی نسل بعدی از گوشی های هوشمند فاقد حاشیه سری می میکس (Mi Mix) با نام شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) به احتمال بسیار زیاد در ماه آینده معرفی خواهد کرد . یک تیزر جدید از وب سایت Androidpure منتشر شده است که نشاد می دهد گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۳ در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور ماه) در مراسم کاملا رسمی معرفی خواهد شد . عرضه این گوشی احتمالا ابتدا در کشور چین آغاز خواهد شد ولی شرکت چینی شیائومی اخیرا عرضه گوشی های خود را در شهرهای بزرگی همچون لندن کاملا کنارگذاشته است .

بر همین اساس تصاویر منتشر شده نشان می دهد ، حاشیه پایین نمایشگر پرچم دار جدید شیائومی باریک تر از حاشیه نسل گذشته است ، پرچمدار جدید شیائومی نسبت تصویر به بدنه بیشتری را نسبت به گوشی هوشمند شیائمی می میکس ۲ دارد . گوشی هوشمند می میکس ۲ با حاشیه باریک خود صفحه نمایش ۹۱.۳ درصدی را ارائه می دهد ، در حالی که رقیب این گوشی یعنی Oppo Find X با صفحه نمایش ۹۳.۸ درصدی لقب کم حاشیه ترین گوشی را به خود اختصاص داده است . شیائومی برای رقابت با شرکت اپوو گوشی هوشمند می میکس ۳ را معرفی خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی و ویژگی های گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۳ منتشر نشده است ، گفته می شود برخی از مشخصات گوشی هوشمند جدید شیائومی می میکس ۳ با گوشی هوشمند Mi 8 Explorer Edition برابر می باشد . در کل نمی توان تا لحظه معرفی این گوشی با اطمینان از  مشخصات این دستگاه صحبت کرد ، بر  همین اساس اطلاعاتی از قیمت این گوشی در دو مدل استاندارد و سرامیکی عرضه خواهد شد و قیمت نسخه های مختلف این گوشی منتشر شده است .

  • ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی : نسخه استاندارد ۴۹۵ دلار و نسخه سرامیکی ۶۴۱ دلار
  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی : نسخه استاندارد ۵۳۹ دلار و نسخه سرامیکی ۶۸۵ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی : نسخه استاندارد ۵۸۲ دلار و نسخه سرامیکی ۷۲۸ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی : نسخه استاندارد ۶۲۶ دلار و نسخه سرامیکی ۷۷۲ دلار

منبع androidpure

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست