شیائومی گوشی جدید می ۷ را در خرداد ماه معرفی خواهد کرد

طبق روال هر سال شرکت های مطرح تولید کننده موبایل های هوشمند پرچمداران خود را معرفی می کنند ، بر همین اساس شرکت شیائومی خود را برای معرفی محصول جدید خود ماده می کند . اخیرا پوستری از شیائومی در خیابان های کشور چین به نمایش درآمده است که نشان می دهد شیائومی پرچمدار جدید خود را در تاریخ ۲۳ ماه می (۲ خرداد) معرفی خواهد کرد . شیائومی به طور معمول خبر معرفی  محصولات جدید خود را در قالب یک پوستر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی خود برای طرفداران خود منتشر میکند . ولی فعلا خبر معرفی محصول جدید این شرکت در خیابان ها به نمایش درآمده است و خبری از شبکگه های اجتماعی شرکت شیائومی نیست .

در پوستر منتشر شده بصورت گرافیکی عدد ۷ به نمایش درآمده است ، در قسمت پایین این پوستر تاریخ معرفی نیز درج شده است . با توجه به این پوستر انتظار می رود شرکت شیائومی گوشی شیائومی می ۷ را به زودی معرفی خواهد کرد .شیائومی گوشی می ۶ را در اوایل سال گذشته معرفی کرد و طبق پیش بینی ها انتظار می رفت شیائومی جانشین این محصول را در اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی کند ولی این چنین نشد ، زیرا شیائومی گوشی می میکس ۲ اس را در اوایل سال جاری معرفی کرد و به همین دلیل این شرکت مخالف معرفی دو گوشی رده بالای خود به صورت هم زمان بود . بنا براین باید بگوییم که این پوستر واقعیت دارد و گوشی بالا رده می ۷ در خرداد ماه معرفی خواهد شد . به هر حال ، بسیاری از طرفداران شیائومی انتظار دارند شیائومی می ۷ در تابستان برای عرضه آماده شود .

طبق پیش بینی های انجام شده ، انتظار می رود شیائومی می ۷ از حاشیه های بسیار نازک و گفته می شود نمایشگر می ۷ بزرگتر از می ۶ باشد و نسبت تصویری ۱۸:۹ را ارائه خواهد داد . می ۷ مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام می باشد ، این پردازنده در شیائومی می میکس ۲ اس نیز استفاده شده است . حافظه رم استفاده شده در این گوشی ۶ گیگابایت می باشد و سیستم عامل استفاده شده در می ۷ آخرین نسخه اندروید ارائه شده اوریو به همراه رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI 9  به کار رفته است . انتظار می رود شیائومی می ۷ پرچمدار جدید این شرکت از فلز و شیشه استفاده شود ، ولی احتمال عرضه این گوشی با مدل فلز و سرامیک نیز می باشد . علاوه بر این ، احتمال عرضه نسخه بزرگتر این گوشی یعنی شیائومی می ۷ پلاس نیز می باشد .

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست