صفحه کلید iOS گوگل اکنون می تواند متون را به بیش از 100 زبان ترجمه کند

صفحه کلید iOS گوگل

اگر از صفحه کلید استاندارد گوگل( iOS Gboard ) استفاده می کنید، اکنون می توانید متن های خود را به زبان های پشتیبانی شده توسط گوگل ترنسلیت (Goolge Translate) ترجمه کنید. بله شما می توانید در گوشی های آیفون خود متن خود را به 103 زبان پشتیبانی شده توسط سرویس ترجمه گوگل، تایپ و ترجمه کنید. اضافه شدن این قابلیت کاربران آیفون را خوشحال می کند، اما کمی دیر به سیستم عامل iOS اضافه شد. کیبورد استادندارد نسخه اندروید جی بورد از سال 2017 به این قابلیت مجهز شده است.

این ویژگی در صفحه کلید استاندارد جی بورد در سیستم عامل های اندروید 1/4 و در آیفون و آیپدهای با سیستم عامل iOS 9 و بالاتر پشتیبانی خواهد شد. کاربران می توانند در حین تایپ کردن متون خود در نوار بالای صفحه کلید ترجمه خود را مشاهده کنند و یا با زدن دکمه Google  می توانند ترجمه خود را مشاهده کنند. این برنامه به صورت خودکار زبان تایپ شده کاربر را تشخیص می دهد و سپس به کاربر اجازه می دهد که زبان مورد نظری که می خواهد ترجمه شود را انتخاب کند. همچنین کاربران می توانند متن خود را از مکانی دیگر به این برنامه کپی کنند و ترجمه کنند.

کی بورد استاندارد Gboard، علاوه بر ترجمه 103 زبان، از 685 زبان برای تایپ پشتیبانی میکند. با کمک این صفحه کلید کاربران می توانند در سفرهای خود به کشورهای مختلف با انسان ها به هر زبانی که صحبت می کنند صحبت کنند، صفحه کلید جی بورد علاوه بر اصلاح خودکار اشتباهات تایپی و پیش بینی کلمات در هنگام تایپ کردن، ویژگی های مختلف دیگری را متناسب با زبان های مختلف در اختیار کاربران قرار داده است. گوگل همواره زبان های جدید را به گوگل ترنسلیت اضافه می کند و کاربران گوشی های آیفون می توانند منتظر قابلیت های جدیدتری باشند.

منبع engadget

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست