قلم S Pen سامسونگ با دیگر گوشی ها سازگاری خواهد داشت

شرکت سامسونگ تا چند روز دیگر جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۹ را معرفی خواهد کرد . در حال حاضر  شایعات و خبر های زیادی از این دستگاه منتشر می شود . بر اساس شایعاتی که در روز گذشته منتشر شد ، به نظر می رسد قلم اس پن (S Pen) گلکسی نوت ۹ دیگر گوشی های بازار را پشتیبانی خواهد کرد . این منبع در روزهای گذشته اطلاعات مهمی را از گلکسی نوت ۹ منتشر کرد که همگی صحت داشتند ، در حال حاضر دو تصویر دیگر از قلم اس پن پرچمدار سامسونگ توسط این منبع منتشر شده است که نشان می دهد قلم S Pen گلکسی نوت ۹ در دو رنگ زرد و ارغوانی به بازار عرضه خواهند شد .

طبق گزارشات منتشر شده ،سامسونگ قصد دارد قلم پرچمدار خود را به صورت جداگانه در فروشگاه های سامسونگ و خرده فروشی ها به فروش برساند تا با این کار مشتریان زیادی را جذب کند.در ادامه گزارش آمده است که قیمت قلم جدید اس پن سامسونگ تفاوت چندانی با قلم نسل قبلی ندارد ، در حال حاضر می توانید قلم اس پن گلکسی نوت ۸ را با ۴۰ دلار خریداری کنید . سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده است که قلم اس پن گلکسی نوت ۹ را با قابلیت بلوتوث مجهز کرده است و می توان از راه دور کنترل کرد ، بر اساس شایعات جدیدتر گفته می شود این ویژگی هی قلم اس پن سامسونگ برای دیگر دستگاه ها نیز سازگاری دارد .

قلم اس پن فقط برای گوشی ها و تبلت هایی که مجهز به سیستم عامل اندروید  می باشند پشتیبانی خواهد شد . در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این موضوع منتشر نشده است  . اما می توان از باتری استفاده شده در این قلم با اطمینان صحبت کرد ، به احتمال بسیار زیاد سامسونگ از همان باتری های سنتی در این قلم به کاربرده است .

گفته می شود قلم اس پن سامسونگ با ۴۰ ثانیه شارژ می تواند ۲۰۰۰ کلیک و یا نیم ساعت مداوم استفاده کرد ، ولی ظرفیت باتری به صورت رسمی منتشر نشده است .

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست