قیمت و زمان عرضه گوشی های اکسپریا ایکس زد2 و ایکس زد2 کامپکت منتشر شد

شرکت سونی بعد از مدت ها از معرفی گوشی های هوشمند رده بالا دور مانده بود ، به نظر میرسد این غول ژاپنی در حال ساخت گوشی های بزرگ می باشد . گوشی های جدید اکسپریا ایکس زد2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت با طراحی زیبا باعث شده تا محصولات این شرکت با محصولات شرکت اپل و سامسونگ برابر کند . اما قیمت های در نظر گرفته شده شرکت سونی برای عرضه ی این دو گوشی چقدر خواهد بود .

در حال حاضر شرکت سونی قیمت گوشی های ایکس زد2 و ایکس زد2 کامپکت را برای عرضه در کشور ایالات متحده را اعلام نکرده است . اما اکنون یکی از منابع آلمانی قیمت گوشی های اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا زد 2 کامپکت را در بازار جهانی اعلام کرده است .

شرکت سونی قیمت گوشی اکسپریا ایکس زد2 را در کشور آلمان 800 یورو در نظر گرفته است که 100 یورو بیشتر از قیمت اولیه گوشی هوشمند XZ1 در سال گذشته است .بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم گوشی جدید سری اکسپریا با افزایش قیمت یکسان در دیگر بازار های جهانی را شاهد باشیم . این به این معنی میباشد که می توانیم قیمت 800 یورو را برای عرضه ی این گوشی در بازار ایالت متحده امریکا را در نظر داشته باشیم . اما اگر سونی قصد عرضه ی این گوشی در بازار ایالت متحده را در نظر داشته باشد .

اما دیگر محصول جدید شرکت سونی (اکسپریا ایکس زد2 کامپکت) در کشور آلمان با قیمت 600 یورو عرضه خواهد شد ، قیمت در نظر گرفته شده مشابه قیمت ایکس زد 1 کامپکت می باشد ، بنا براین می توان انتظار داشت اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت در بازار جهانی با 600 یورو عرضه خواهد شد .

تاریخ عرضه ی این گوشی ها در بازار در 3 ماهه دوم سال 2018 اعلام شده است ، با این حال انتظار داریم این دو گوشی تا پایان دو ماهه دوم سال جاری به بازار عرضه شوند یعنی در ماه ژوئن در اختیار کاربران خواهد بود .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست