اپلیکیشین احراز هویت مایکروسافت (Microsoft Authenticator) به زو در سیستم عامل iOS نیز پشتیبانی خواهد شد. این اپلیکیشن در حال حاضر به شما این امکان را می دهد تااز تایید دو مرجله ای استفاده کنید، اما امکان مدیریت رمزهای عبور و پرکردن رمزهای عبور نیز توسط کاربران امکان پذیر خواهد شد. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می توانند رمزهای عبور خود را نگهداری کنند و در هر وبسایتی که بخواهند می توانند به طور خودکار واردشوند.

اخیرا وب سایت اسپانیایی Microsofters برخی از ویژگی های جدیدی را در نسخه آزمایشی این اپلیکیشن پیدا کرده است که گفته می شود این ویژگی ها به زودی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.  در جال حاضر، می توانید این ویژگی های جدید را فعال کنید، اما پس از فعال سازی با پیغام (به زودی) مواجه خواهید شد. در نسخه بتای این اپلیکیشن صفحه مخصوصگذرواژه ها را مشاهده خواهید کرد که حاوی رمزهای عبور ذخیره شده در حساب Outlook شما می باشد.

می توانید با ورود به تنظیمات آیفون خود، اپلیکیشن Microsoft Autghenticator را جایگزین iCloud کنید. همچنین کاربرانی که از مرورگر اج استفاده می کنند، این مرورگر روی آیفون هم رمزهای عبور را به طور خودکار با iOS همگام سازی می کند. در حال حاضر این ویژگی فقط روی iOS وmacOS محدود می باشد.

منبع windowscentral

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست