لوگوی فایر فاکس باز طراحی می شود

کمپانی موزیلا در اقدامی قصد دارد لوگوی مرورگر فایرفاکس را با کمک کاربران دوباره طراحی کند .با این حال ،این  زمان فقط برای باز طراحی لوگوی اصلی اختصاص داده نمیشود بلکه برای آیکون های داخلی نیز طراحی جدیدی در نظر گرفته خواهد شد . در حال حاضر موزیلا برخی از آیکون های طراحی شده را در وبسایت خود منتشر کرده است و از کاربران درخواست کرده تا نظرات خود را در رابطه با طراحی این آیکون ها ارائه دهند .

طراحان کمپانی موزیلا در رابطه با طراحی آیکون فایر فاکس در وبلاگ این شرکت گفته اند : به عنوان یک آیکون ، این روباه سریع با دم شعله ور خود ابزارهای کافی برای به نمایش گذاشتن در سراسر امکانات و محصولات موزیلا را فراهم نمی کند .

این به این معنی است که در گذشته شاهد تغییرات آیکون اصلی در مرورگر فایرفاکس ، اما تغییرات در طراحی آیکون اصلی فقط در جزئیات بود و پیشرفت زیادی نمی کرد . در حال حاضر ، طراحان شرکت موزیلا تصمیم به طراحی دوباره آیکون های مرورگر فایر فاکس گرفته اند تا بتوانند محصولات دیگر را با این تغییرات به خوبی نمایش دهند . بر همین اساس کمپانی موزیلا ، دو سیستم طراحی را با ماربران خود به اشتراک گذاشته است و در نظر سنجی خود انتقادات و پیشنهادات کاربران را در نظر خواهد گرفت . هر دو طراحی شامل لوگوی اصلی و آیکن های محصولات موزیلا می باشد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست