لوگوی ویژوال استودیو دوباره تغییر داده می شود

ویژوال استودیو 2019

مایکروسافت ، غول فناوری در اوایل سال جاری اعلام کرد که نسخه جدید ویژوال استودیو  2019 را با تغییرات گسترده ای ارائه خواهد داد . از جمله این تغییرات ، بازسازی های بهتر ، ناوبری بهتر در منوها ، قابلیت های بهتر در اشکال زدایی پروژه ها ، بارگذاری سریعتر و راه حل های سریعتر معرفی خواهد شد . همچنین ، با ویژگی های جدیدی از جمله ، بروزرسانی در طراحی رابط کاربری ، بروز رسانی لوگو و صفحه بارگزاری  جدید ویژوال استودیو 2019 معرفی خواهد شد . بله ، مایکروسافت بار دیگر لوگوی ویژوال استودیو را تغییر می دهد و با ظاهر کاملا متفاوتی روانه بازار خواهد شد .

اما چرا مایکروسافت لوگوی نرم افزار محبوب خود را تغییر می دهد ؟

یکی از دلایل تغییر لوگوی ویژوال استودیو آن است که لوگوی فعلی با طراحی مسطح باعث می شود زمانی که پس زمینه به رنگ بنفش تغییر داده می شود لوگو تقریبا غیر قابل مشاهده می شود . مایکروسافت همواره با اتخاذ رویکرد طراحی روان (Fulent Design) در عمق ، نورپردازی به دنبال بهبود طراحی لوگو بوده است تا از محو شدن آن در رنگ های مختلف پس زمینه نرم افزار جلوگیری شود و قابل مشاهده باشد . مایکروسافت همچنان برای بهبود خوانایی لوگوی ویژوال استودیو در تلاش است و به احتمال زیاد رنگ لوگو تغییر خواهد داد .

پنجره شروع به کار ویژوال استودیو 2019مایکروسافت علاوه بر تغییر در طراحی لوگوی ویژوال استودیو ، طراحی پنجره شروع به کار نرم افزار را نیز تغییر خواهد داد . پنجره شروع به کار جدید ویژوال استودیو به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا به پروژه ها و کد های خود به آسانی دسترسی داشته باشند . کلونینگ و یا چک کردن کد ، بازکردن پروژه یا راه حل ، بازکردن یک پوشه در محلی در کامپیوتر و ایجاد یک پروژه جدید را در اختیار کاربران قرار می دهد .

مایکروسافت همچنین ، تم پیش فرض آبی را در ویژوال استودیو 2019 به روز رسانی کرده است که می توانید در تصویر زیر آن را مشاهده کنید .

در تصویر بالا نسخه جدید ویژوال استدیو در سمت چپ و نسخه فعلی در سمت راست می باشد .

 

مایکروسافت طراحی ساده ای را برای نوار ابزار و پنجره های ویژوال استودیو 2019 انتخاب کرده است و همچنین در طراحی دکمه های لوگو از  انحنای زیبایی استفاده کرده است . مایکروسافت تغییرات کوچکی را در رابط کاربری UI ایجاد کرده است ، که به نظر می رسد این تغییرات به استانداردهای دسترسی دیگر بخش های نرم افزار آسیب وارد نمی کند .در نهایت ، مایکروسافت نوار عنوان ویژوال استدیو را در نسخه جدید حذف کرده و قسمت جستجو را به مرکز نرم افزار انتقال داده است تا کاربران به راحتی به جست و جو بپردازند .

نوار ابزار ویژوال استودیو 2019نوار ابزار نسخه قبلی در بالای تصویر و نوار ابزار نسخه جدید در پایین تصویر.

منبع mspoweruser

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست