مایکروسافت:مابه طورکامل به کسب و کار سخت افزار متعهد هستیم

شرکت مایکروسافت غول تکنولوژی اخیرا اعلام کرده است دو مدل سرفیس بوک خود را در تاریخ ۱۶ نوامبر(۲۵ آبان) عرضه خواهد کرد .اگرچه بسیاری از گمانه زنی ها  به تعهد مایکروسافت نسبت به محصولاتشان است , آقای یوسف مهدی مدیر گروه ویندوز و دستگاه های مایکروسافت است اعلام کرد که مایکروسافت کاملا در سخت افزار متعهد است و هیچ جای نگرانی ای وجود ندارد.

آقای یوسف مهدی معتقد است که انتشار قریب و الوقوع سرفیس بوک های مایکروسافت  نشان میدهد مایکروسافت در تولید محصولات خود کاملا متعهد است . او همچنین اشاره کرد که بیشتر کارایی ها و نو آوری ها به وسیله ی کامپیوتر ها انجام میشود و کاملا کار آمد است اگر چه ما در عصری زندگی میکنیم که کلا با تلفن های هوشمند سروکار داریم . وی درادامه گف:

بهره بردن از این دستگاه ها هیچ وقت به اندازه ی این روزها برای ما مهم و با اهمیت نبوده است . ما فکر میکنیم این فرصتی است که هم اکنون در اختیار ما قرار دارد . ما همیشه در این عرصه با عرضه کردن پی در پی دستگاه هایمان حاضر هستیم . ما میخواهیم این روند را سری محصولات سرفیس ادامه دهد و همچنین ما با همکاری با شرکای خود بسیار هیچان زده هستیم.

آن ها این تعهد ما به سخت افزار را مورد تردید قرار میدهند , چرا که مایکروسافت اخیرا کاملا مشخص کرد که ویندوز ۱۰ نسخه موبایل و همچنین محصولات سخت افزاری این حوزه دیگر مورد توجه قرار نمیگیرند . مهدی همچنان مدعی است که مایکروسافت نسبت به تولید دستگاه های خود متعهد است . او معتقد است تولید سری سرفیس بوک ها مثالی است از تلاش غول فناوری در ادغام سخت افزار و نرم افزار است . او همچنین بهبود عملکرد سرفیس بوک ۲ در پردازش قدرت بیشتری نسبت به مک بوک های رقیب خود دارد .

باید منتظر ماند تا مشخص شود گفته های مهدی در مورد تعهد مایکروسافت نسبت به تولید سخت افزار درست است یا خیر.

منبع neowin

[easy-social-share buttons=”twitter,google,pinterest,digg”]

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست