مایکروسافت اواخر سال 2018 محصولات جدید سرفیس را معرفی میکند

شرکت مایکروسافت این غول نرم افزاری در روز پنج شنبه گزارش مالی سه ماهه خود را منتشر کرد ، بر اساس این گزارش به احتمال بسیار زیاد مایکروسافت محصولات سرفیس جدید خود را در آینده ای نزدیک معرفی خواهد کرد .

شرکت مایکروسافت در گزارشی که از عملکرد مالی خود منتشر کرد در سال  2018 اعلام کرد که کسب و کارمان در بخش سرفیس ها در سه ماهه سال جاری 32 درصد افزایش داشته است . این شرکت انتظار دارد در سه ماهه بعدی با معرفی محصولات جدید سرفیس درآمد مایکروسافت در تابستان سال جاری افزایش می یابد.

امی هود معاون بخش اجرایی و مدیر مالی بخش مایکروسافت در رابطه با این گزارش گفت : ما انتظار داریم افزایش درآمد شرکت ادامه داشته باشد و با معرفی محصولات جدید سرفیس عملکرد بهتری را در این بازار از مایکروسافت شاهد خواهید بود .

انتظار می رود رشد درآمد مایکروسافت در سه ماهه سال جاری بسیار چشم گیر باشد ، مایکروسافت در بخش پلتفرم Azure cloud نسبت به سال گذشته 93 درصد افزایش داشته است . همچنین در بخش آفیس 365 با رشد 42 درصدی و در بخش لینکدین با رشد درآمد 37 درصدی همراه بوده است . در بخش گیمینگ مایکروسافت این شرکت به طور کل 18 درصد افزایش داشته است ، ولی در بخش کنسول بازی ایکس باکس و بخش نرم افزاری 24 درصد رشد داشته است .

البته در ماه های اخیر شایعاتی از توقف تولید محصولات سرفیس منتشر شده بود که توسط پانوس پونای (معاون بخش ابزارهای مایکروسافت) این موضوع تکذیب شد ، با این حال مایکروسافت به تولید محصولات خود در بخش سرفیس ادامه خواهد داد و مشخص نیست که کدام سری از این محصولات بروز رسانی خواهد شد تا درآمد این شرکت بیش از گذشته خواهد شد .

منبع digitaltrends

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست