مایکروسافت اوتلوک را با تم تیره معرفی خواهد کرد

کمپانی بزرگ مایکروسافت در قصد دارد یک حالت تیره را برای سرویس ایمیل تحت وب اوتلوک ( Outlook.com ) خود معرفی کند . این درحالی است که مایکروسات در جشن هالووین سال گذشته به طور موقت تم تیره را معرفی کرد ، اما این غول نرم افزاری طی ماه های گذشته در حال کار بر روی حالت تیره کاملا جدید برای نسخه تحت وب اوتلوک می باشد . مایکروسافت اعلام کرده است حالت تاریک اوتولوک به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت .

یکی از اعضای تیم اتولوک در یک پست توضیحاتی در این مورد ارائه داده است :

یکی از دلایل تاخیر در ارائه تم تیره اوتلوک ، اصرار ما برای ارائه ی بهترین حالت تیره ممکن در تمامی کلاینت های ایمیل است و همچنین قول می دهم به محض مشاهده حالت تیره این موضوع را خواهید فهمید . پیش نمایشی که سال گذشته به دلایل نا معلومی منتشر شد ، نمونه ی  آزمایشی بود که برای آماده شدن کامل آن نیاز به کار بیشتری داشت . مایکروسافت می گوید کدهای برنامه نویسی و همچنین رنگ های حالت تیره را چندین بار بازطراحی کرده است و در نهایت به زمان معرفی این تم قرار دارد .

طبق لیست بخش بازخورد در وب سایت اوتلوک ، حالت تیره برای نسخه تحت وب سرویس ایمیل مایکروسافت از درخواست های بسیار مهم ثبت شده است . مایکروسافت سرویس ایمیل اوتلوک را ۶ سال پیش و به عنوان جایگزین سرویس ایمیل تحت وب Hotmail هات میل معرفی کرد . اوتلوک در حال حاضر ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد .شرکت مایکروسافت در حال حاضر از زمان معرفی اتلوک به روز رسانی هایی را به طور مرتب ارائه داده است و ویژگی های زیادی به این سرویس ایمیل اضافه می شد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست