شرکت مایکروسافت همیشه در تلاش بوده است تا ویژگی های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار دهد. مایکروسافت همچنین در سال های گذشته از شرکت های تولید کننده نرم افزاری خواسته است تا نرم افزارهای کاربردی را برای پلتفرم ویندوز 10 توسعه دهند. شرکت های بسیاری نرم افزارهای کاربردی را جهت پخش موسیقی، فیلم و ضبط ویدئو برای ویندوز 10 توسعه داده اند، اما آمارهای منتشر شده نشان می دهند که نرم افزار توسعه یافته مایکروسافت که برای ویندوز توسعه داده شده اند، بیش از سایر نرم افزارها مورد علاقه ی کاربران ویندوز قرار گرفته است.

مایکروسافت همیشه به درخواست های کاربران خود اهمیت می دهد، اخیرا یکی از کاربران از مایکروسافت درخواست کرده است تا نرم افزاری برای ویندوز 10 توسعه دهند که قادر به ضبط ویدئو در محیط ویندوز کنند. همانطور که می دانید، با استفاده از ویژگی ایکس باکس گیم کاربران قادرخواهند بود ویدئو ضبط کنند؛ اما مایکروسافت نرم افزاری مستقل برای ضبط ویدئو به صورت تمام صفحه  برای ویندوز 10 معرفی نکرده است.

خوشبختانه مایکروسافت به این درخواست کاربران پاسخ داده است و ساخت نرم افزاری با ویژگی های درخواستی کاربران را به گروه Powertoys سپرده است. این گروه نرم افزاری اپلیکیشنی را برای ویندوز 10 توسعه داده اند که قادر است به صورت تمام صفحه و حتی در فرمت GIF نیز ویدئو ضبط کند. نرم افزار توسعه داده شده گروه پاورتویز با نام Video GIF Capture بخشی از ویندوز 10 خواهد بود که کاربران را قادر می سازد تا به صورت تمام صفحه از ویندوز 10 ویدئو ضبط کنند و در فرمت های مختلف ویدوئی ذخیره کنند.

کاربران برای ضبط ویدئو می توانند در محیط ویندوز 10 با فشردن کلیدترکیبی Win + Shift + R این قابلیت را فعال کنند. استفاده از قابلیت های این اپلیکیشن بسیار ساده می باشد. کاربران می توانند از طریق صفحه رسمی اپلیکیشن Video GIF Capture در گیت هاب نظرها و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست