مایکروسافت اپلیکیشن آفیس جدید خود را برای ویندوز 10 معرفی کرد

آفیس جدید ویندوز 10

مایکروسافت در تلاش است تا برنامه های آفیس (Office) خود را برای کار کردن ساده تر از قبل کند .روز چهارشنبه مایکروسافت برنامه آفیس جدید خود را برای ویندوز 10 معرفی کرد . این برنامه می تواند به عنوان یک هاب مرکزی برای تمام نیازهای کاربران ، جایگزین برنامه کنونی مای آفیس ( My Office ) شود . پس از اجرا کردن این اپلیکیشن ، می توانید به تمامی برنامه های آفیس مایکروسافت در بالای پنجره دسترسی پیدا کنید و به راحتی می توانید میان برنامه های مختلف سوئیچ کنید . همچنین اسنادری را که اخیرا روی آن کار کرده اید را به شما نشان می دهد و یا می توانید از قابلیت جستجو سند مورد نظر خود را پیدا کنید و بلافاصله برای شما نمایش داده می شود .

مایکروسافت اعلام کرده است که پس از تجربه ای که از Offic.com که همچون به عنوان یک هاب مرکزی برای کاربران وب است ، این اپلیکیشن مدل سازی شده است . مایکروسافت اخیرا طیف وسیعی از نرم افزار آفیس را مجددا طراحی کرده است ، به عنوان مثال می توان به روز رسانی اپلیکیشن Outlook را برای سیستم عامل iOS اشاره کرد .

برنامه جدید آفیس مایکروسافت ، در حال حاضر در دسترس کاربران ویندوز اینسایدر (Windows Insider) است و به زودی در دسترس تمام کاربران ویندوز 10 قرار می گیرد .  این برنامه رایگان است و سازگار با اپلیکیشن هایی مانند آفیس 2016 ، آفیس 2019 ، آفیس 365 و آفیس آنلاین است . طبق معمول این اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت در دسترس خواهد بود و از تابستان سال 2019 بر روی دستگاه های جدید ویندوز 10 نصب خواهد شد .

منبع cnet

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست