مایکروسافت اپلیکیشن Humminbird مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه ی اخبار را معرفی کرد

Hummingbird

اگر شما روزانه اخبار را دنبال می کنید , به احتمال زیاد اپلیکیشن های مختلفی را در گوشی هوشمند خود  نصب کرده اید .روز گذشته ، شرکت مایکروسافت ، برای کاربران گوشی های اندروید که علاقه مند به اخبارروزانه هستند ، اپلیکیشنی با نام Hummingbird که مبتنی بر هوش مصنوعی AI است معرفی کرد .

اپلیکیشن Hummingbird , برخلاف اپلیکیشن خبری موجود این شرکت که از ویراستاران برای نوشتن محتوا و خبرهای  سفارشی استفاده شده است ، از هوش مصنوعی AI جهت سفارشی سازی اخبارهایی که مورد علاقه کاربران می باشد .

کاربران با استفاده از حساب کاربری خود در مایکروسافت و یا لینکدین می توانند وارد برنامه شوند . پس از اینکه با حساب کاربری خود وارد برنامه شدید ، مایکروسافت از شما درخواست می کند تا دسته بندی اخبارهای را که علاقه مندید و میخواهید بخوانید را انتخاب کنید . در اینجا گزینه ای به نام Mix  وجود دارد که اگر آن را انتخاب کنید ، میتوانید تمام ۱۶ مورد دسته بندی موضوع خبری را دنبال کنید .

هنگامی که وارد برنامه می شوید ، در ابتدا زبانه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که باید با آن ها کار کنید .به عنوان مثال زبانه Your Mix , با انتخاب این زبانه میتوانید دسته بندی هاییی را که انتخاب کرده است را مشاهده نمایید ‌. زبانه های دیگری نیز وجود دارند که مربوط به استوری ها می شوند که میتوانید آن ها را به دسته بندی اخبار خود اضافه کنید ، مانند موضوعات سرگرم کننده و ورزشی . همچنین می توانید اخبار محلی خود را که براساس موقعیت محلی خود بدست می آید را دنبال کنید .
با ضربه زدن به هر استوری می توانید به منبع خبر دسترسی داشته باشید و اگر در برنامه حضور دارید و میخواهید به صفحه اصلی برنامه بازگردید ، می توانید با ضربه زدن بر روی X در گوشه ی بالای سمت چپ برنامه به صفحه اصلی بازگردید .همچنین ،  در سمت راست می توانید منوی همبرگری شکل را انتخاب کنید و عدم علاقه خود را نسبت به برخی از استوری ها را مشخص کنید . شما در این اپلیکیشن می توانید ، منبع خبری را که دوست ندارید را به طور کامل مسدود نمایید .

بر اساس اطلاعات منتشر شده در فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی ، کاربران هرچقدر که بتوانند بیشتر ، از اپلیکیشن Hummingbird استفاده کنند ، با توجه به اینکه این اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد ، به راحتی می تواند موضوعاتی را که به آن ها علاقه دارید را در محیط وب جستجو کنید و موضوعاتی را که به آن ها علاقه ای ندارید کمتر در جستجوی شما دیده خواهند شد . این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای کاربران سیستم عامل اندروید در ایالات متحده ارائه شده است .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست