مایکروسافت به زودی رونویسی خودکار ویدئوها را در وان درایو برای کاربران آفیس 365 امکان پذیر می کند

OneDrive

مایکروسافت به زودی قابلیت رونویسی خودکار ویدئوها را در وان درایو ( OneDrive ) برای کاربران آفیس 365 امکان پذیر می سازد . در این بروز رسانی ها ، مایکروسافت فناوری یادگیری ماشین را به نحو بیشتری با سرویس های ذخیره فایل خود ادغام خواهد کرد .  تمام این ویژگی ها تا آخر سال میلادی در برخی از کشورها راه اندازی خواهد شد . در هفته های آتی کنفرانس Lgnite مایکروسافت برگزار خواهد شد ، به احتمال زیاد برخی از  به روز رسانی ها دوباره به نمایش گذاشته خواهند شد .

سرویس های وان درایو و SharePoint هردو به محض دریافت بروزرسانی های شرکت مایکروسافت ، خدمات رونویسی خودکار برای فایل های ویدئویی و صوتی را دریافت خواهند کرد . این قابلیت یک ویژگی بسیار عالی محسوب می شود ، اما بدون صرف زمان بسیار زیاد ، دریافت اطلاعات درون این فایل ها امکان پذیر نمی باشد و کاربر برای دست یابی به اطلاعات ، می بایست به رونویسی اطلاعات خود ادامه دهد . مایکروسافت ادعا می کند که این سرویس از قابلیت رونویسی به صورت خودکار بهره مند می باشد و زمانی که کاربر در حال تماشای ویدئو می باشد ، رونویسی به صورت هم زمان به نمایش گذاشته می شود . سرویس جدید مایکروسافت قادر خواهد بود ، بیش از 320 نوع فایل را اداره کند . بنابر این ، احتمال دارد تمام فایل های کاربران را پشتیبانی کند .

بروزرسانی های دیگر شرکت مایکروسافت ( Microsoft )  در هفته ی گذشته معرفی شد که شامل یک نمایش فایل جدید برای وان درایو OneDrive و آفیس نسخه وب Office.com می باشد که با نظاره کردن فایل هایی که کاربر در مایکروسافت آفیس 365 روی آن ها کار کرده است ، بر اساس آنچه کاربر آموخته است ، این قابلیت فایل هایی را به کاربر پیشنهاد می دهد ، درواقع حدس می زند که کاربر احتمالا قصد انجام آن را دارد . همچنین به زودی مایکروسافت از مجموعه ای مشابه از الگوریتم ها برای تشویق کاربرانی که اشتراک گذاری فایل هایشان را با همکارانی که به تازگی در جلسه ارائه با آن ها بوده اند ، استفاده خواهد کرد . علاوه بر این ، کاربران پاورپوینت ( PowerPoint ) نیز قادر به مشاهده ی دسترسی به هر فایل در وان درایو و شیر پوینت خواهند بود .

منبع techcrunch

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست