مایکروسافت به فعالیت اسکایپ کلاسیک پایان داد

پایان فعالیت اسکایپ کلاسیک

از ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ شایعاتی در مورد توقف فعالیت اسکایپ کلاسیک (Classic Skype) منتشر شد، در نهایت شرکت مایکروسافت به طور رسمی به فعالیت نسخه کلاسیک اسکایپ پایان داد.

روز گذشته مایکروسافت در پیامی به کاربران نسخه ۷.۴ کلاسیک اسکایپ اعلام کرد که از برنامه خارج شوند و اسکایپ را به نسخه جدیدتر ۸ به روزرسانی کنند و یا هیچ گزینه ی دیگری در دسترس نمی باشد.

بسیاری از کاربران ویندوز ۷ معتقدند که نسخه ۸ اسکایپ در مقایسه با نسخه ۷، عملکرد ضعیف تری دارد. گویا ویژگی کاربردی Split View در این نسخه از ویندوز موجود نمی بلشد، در صورتی که این ویژگی از اسکایپ ۸ در ویندوز ۱۰ در دسترس می باشد.

مایکروسافت چگونه اسکایپ را به برندی منفور تبدیل کردمایکروسافت نسخه کلاسیک اسکایپ را فعلا برای مدتی حفظ خواهد کرد.

کاربرانی که ترجیح می دهند در برابر این به روز رسانی مقاومت کنند می توانند نسخه 7.36.0.101 را دانلود و بدون مشکلی استفاده کنند. اما این نسخه از اسکایپ در وب سایت شرکت مایکروسافت موجود نمی باشد و باید در دیگر وب سایت ها این نسخه از اسکایپ را پیدا کنند.

برخی از کارشناسان معتقدند، مایکروسافت با این اقدام قصد دارد کاربران ویندوز 7 را مجبور کند تا سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند. در واقع این یک اقدامی ضروری محسوب می شود، چون مایکروسافت چندی پیش اعلام کردکه در ژانویه 2020 به پشتیبانی از ویندوز 7 پایان خواهد داد.

منبع mspoweruser

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست