مایکروسافت هوش مصنوعی را جایگزین ویراستاران کرد

طی چند سال گذشته، مایکروسافت و SAP، دو غول نرم افزاری از گسترش همکاری استراتژیک خود خبر داده اند. در 22 ژانویه سال جاری میلادی، این دو شرکت نرم افزاری بار گسترش همکاری تجاری خود را اعلام کردند. به عنوان بخشی از به روزرسانی قرار داد، این دو غول نرم افزاری اعلام کردند که قصد دارند مایکروسافت تیمز را با اپلیکیشن های تجاری شرکت SAP ادغام کنند.

بر همین اساس، مایکروسافت و SAP اعلام کردند که ادغام جدیدی بین تیمز و SAP S / 4HANA ، SAP SuccessFactors و SAP Customer Experience ایجاد خواهند کرد. این دو غول فناوری اعلام کردند که این سرویس ها تا اواسط سال 2021 ادغام می شوند و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مایکروسافت و SAP همچنین اعلام کردند که روند اضافه شدن سرویس های SAP S / 4HANA به پلتفرم مایکروسافت آژور (Azure) را تسریع می بخشند.

مایکروسافت و SAP حداقل از سال 2011 در تلاش هستند تا نرم افزارها و خدمات تجاری SAP را روی پلتفرم آژور اجرا کنند. در سال 2014، مایکروسافت و SAP اعلام کردند که تعداد زیادی از برنامه های اصلی کسب و کار SAP مجو.ز اضافه شدن به سرویس آژور را دریافت کرده اند. البته این نرم افزارها پیش از این از سرویس های ابری آمازون استفاده می کردند.

منبع zdnet

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست