مایکروسافت دیفندر پرکاربردترین آنتی ویروس ویندوز

ویندوز دیفندر

در سال های اخیر کاربران ویندوز هزینه های بسیاری را برای داشتن آنتی ویروسی قدرتمند پرداخت کرده اند. اما بعد از معرفی ویندوز دیفندر (Windows Defender) که به زودی به مایکروسافت دیفندر تغییر نام خواهد یافت، به لطف سیستم یادگیری ماشینی مدل های پیشرفته مایکروسافت، بیشتر کاربران دیگر نیازی به خرید آنتی ویروس های قدرتمند برای رایانه های شخصی خود ندارند. این راه حل باعث شد آنتی ویروس مایکروسافت دیفندر اوج بگیرد.

طبق گفته های Tanmay Ganacharya مدیر کل بخش تحقیقاتی ویندوز دیفندر: ویندوز دیفندر سهمی 50 درصدی در اکوسیستم ویندوز دارد. بنابر ویندوز دیفندر در بیش از نیم میلیارد دستگاه به عنوان آنتی ویروس فعال می باشد و بسیار پیشرفت داشته است و در حال حاضر جزو بهترین آنتی ویروس ها می باشد. با این حال، مایکروسافت هرچه سهم بیشتری در بازار داشته باشد می تواند هکرها را برای حمله به مایکروسافت دیفندر تحریک کند، در صورت هک شدن مایکروسافت دیفندر بیش از نیم میلیارد کامپیوتر های شخصی در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

ویندوز دیفندر بیش از 50 درصد از اکوسیستم ویندوز را محافظت می کند، بنابر این ما یک هدف بسیار بزرگی برای هکرها هستیم و این موضوع می تواند قربانیان بسیاری را روی دست مایکروسات بگذارد. اما نظر شما چیست؟ آیا از ویندوز دیفندر استفاده می کنید؟

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست