مایکروسافت مترجم خود را به نسخه اندرویدی کیبورد SwiftKey اضافه کرد

مایکروسافت ، پس از خرید اپلیکیشن سویفت کی ( SwiftKey ) ، ردموندی ها  با اضافه کردن قابلیت های جدید و بسیاری از خدمات آن را بهبود دادند . علاوه بر این ، مایکروسافت سرویس های خود را به این اپلیکیشن اضافه کرد و باعث بهبود رابط کاربری در این اپلیکیشن شدند . در حال حاضر ، آخرین نسخه بروز رسانی شده صفحه کلید سوئیفت کی نسخه اندرویدی مجهز به مترجم مایکروسافت شده است ، که به کاربران اجازه می دهد متن های خود راحت تر و ساده تر ازگذشته ترجمه کنند .

به لطف ویژگی افزوده شده به اپلیکیشن سوئیفت کی ، کاربران برای ترجمه متون خود دیگر نیازی به عملیات جابه جایی و کپی و پیست کردن بین اپلیکیشن ها ندارند ، قابلیت افزوده شده به این اپلیکیشن کاربران را قادر می سازند تا متن مورد نظرشان را به راحتی ترجمه کنند . ابزار جدید مایکروسافت را می توانید از طریق نوار ابزار اپلیکیشن مشاهده کنید ، بنابر این نیازی نیست برای مشاهده ابزار منوی اپلیکیشن را جستجو کنید . علاوه بر اضافه شدن ویژگی جدید ، توسعه دهندگان از یک صفحه کلید برای پشتیبانی از زبان دانگل را به کیبورد (سوئیفت کی) اضافه کرده اند . همچنین ، نمادهای تامیل 99 (Tamil99) و ایندیک (Indic) برای کاربران اپلیکیشن سوئیفت در دسترس می باشد .

تمام قابلیت های جدیدی که مطرح شد ، در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت . با این حال ، گزارش شده است که مایکروسافت در هفته های آینده قابلیت جدید را در بروزرسانی جدیدی برای عموم کاربران منتشر خواهد کرد . اگر می خواهید ویژگی های جدید را امتحان کنید ، می توانید نسخه بتا کیبورد Swiftkey را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست