مایکروسافت نرم افزار Paint را از ویندوز 10 حذف نمی کند

نرم افزار Paint حذف نمی شود

در ماه های گذشته شایعاتی منتشر شد که مایکروسافت قصد دارد نرم افزار پر طرفدار Paint را از در آپدیت بعدی ویندوز 10 حذف کند، اما بر اساس گزارشی که در روز گذشته منتشر شده است طرفداران نرم افزار Paint می توانند نفس راحتی بکشند.  براندون لبلانک (Brandon LeBlanc)، مدیر ارشد تیم ویندوز در شرکت مایکروسافت؛ در توئیتی که منتشر کرده است اعلام کرد که این نرم افزار در به روزرسانی بعدی ویندوز10 به صورت پیش فرض باقی خواهد ماند و تاکید کرد که خبری از حذف شدن نرم افزار Paint  در سیستم عامل ویندوز 10 نیست.

 1903 به روز رسانی بزرگ و مهم مایکروسافت می باشد که برای ویندوز 10 تدارک دیده است. این به روزرسانی در ماه مه 2019 بطور جهانی منتشر خواهد شد و نرم افزار پینت نیز همراه این به روزرسانی در سیستم عامل ویندوز 10 باقی خواهد ماند.

اما این خبر آنچنان دور از انتظار هم نبود، در چند ماه گذشته( در فوریه 2019 )، یک پیامی در ویندوز 10 مشاهده شد که به زودی نرم افزار پینت(Paint) با نرم افزار Paint 3D جایگزین خواهد شدو پس از چند لحظه این پیام پاک شد. بعد از انتشار این پیام در ویندوز، گمانه زنی هایی درباره ی تغییر نظر مایکروسافت شروع شد که پس از مدتی ثابت شد که نظر مایکروسافت در مورد حذف این نرم افزار محبوب تغییر کرده است.

پیش از این، غول  نرم افزاری، Paint را نرم افزاری ضعیف و از رده خارج عنوان کرده بود و در نظر داشت از لیست نرم افزاری های پیش فرض ویندوز 10 حذف و کاربران را تشویق به استفاده از Paint 3D کن. در هر حال کاربران دیگر نباید نگران حذف شدن نرم افزار پینت باشند و در آپدیت بعدی نیز در دسترس خواهد بود. نرم افزار محبوب پینت از سال 1985 با محیطی بسیار ساده و جذاب در ویندوز حضور دارد.مطمئنا کاربران بسیار زیادی از تایید رسمی این خبر خوشحال خواهند شد. با تایید مدیر ارشد تیم ویندوز، به نظر می رسد نرم افزار پینت به صورت پیش فرض حداقل تا آینده ای نزدیک روی ویندوز باقی خواهد ماند.

البته، درست است که این نرم‌افزار قدیمی شاخ‌و‌برگ‌های نرم‌افزار Paint 3D را ندارد؛ اما کاربرانی هستند که این شاخ‌وبرگ‌ها مانع کارشان می‌شود و کار را برای آن‌ها سخت می‌کند. این در حالی‌ است که نرم‌افزاری ساده‌تر می‌تواند کار آن‌ها را انجام دهد.

البته این موضوع که نرم افزار پینت قدیمی است و جذابیت نرم افزار Paint 3D را ندارد کاملا درست است، اما برخی از کاربران اعلام کرده اند جذابیت پینت 3D مانع کار آن ها می شود ولی با نرم افزار ساده تر می توانند با سرعت زیادی کار خود را انجام دهند.

منبع techradar

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست