مایکروسافت نسخه کلاسیک اسکایپ را فعال نگه می دارد

مایکروسافت در ماه گذشته به طور رسمی اعلام کرد ، دسکتاپ اسکایپ (Skype) نسخه ۷.۰ که اسکایپ گلاسیک نامیده می شود را در ماه سپتامبر از کار خواهد انداخت و کاربران و شرکت ها ناچار به ارتقا به نسخه بروز شده ی اسکایپ ۸.۰ خواهند شد . به دنبال اینکه شرکت مایکروسافت این اقدام را ( بازخورد مشتری ) عنوان می کند ، در حال حاضر قرار است اسکایپ کلاسیک برای مدتی برای فعال بماند تا در این زمان تمام قابلیت هایی که کاربران در نسخه قدیمی می خواهند را به اسگایپپ نسخه ۸.۰ انتقال داده شود . نسخه باز طراحی شده اسکایپ ۸.۰ که برای گوشی های هوشمند معرفی شد ، با الهام از طراحی به کارگرفته شده از فیسبوک و اسنپ چت ارتقا داده شد و این کار مایکروسافت با بازخورد منفی از سوی کاربران مواجه شد .

این خبر توسط یکی از نمایندگان مایکروسافت در انجمن اینترنتی ، پایان کار اسکایپ کلاسیک را به کاربران اعلام کرد ، که کاربران نسبت به این اقدام مایکروسافت واکنش منفی از خود نشان دادند . تعدادی از کاربران نیز نگرانی خود را نسبت به تغییرات مایکروسافت در رویکرد جدید اسکایپ نسخه ۸ از عدم پشتیبانی همزمان از پنجره چت اعلام کردند و به نظر می رسید برخی از تغییرات در رابط کاربری و همچنین سایر تغییرات بصری مایکروسات برای حفظ قابلیت چت اسکایپ در نسخه موبایل توسعه داده شده بود ، ظاهرا مورد علاقه کاربران نبوده است .

در هر حال ، کاربران از نسخه ۸ اسکایپ استقبال نکرد ; در ص.رتی که نسخه باز طراحی شده اسکایپ امکاناتی از جمله تماس تصویری ، اشتراک گذاری تصاویر و امکان دراگ و دراپ در نسخه ۸ اسکایپ اضافه شده است . در حال حاضر مایکروسافت مدت زمان پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک را اعلام نکرده است .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست