مایکروسافت پتنت ابزار پوشیدنی برای کمک به بیماران پارکینسون را ثبت کرد

WEARABLE DEVICE

تقریبا ۴ سال از معرفی مایکروسافت بند ۲ سپری می شود , مایکروسافت از سال ۲۰۱۵ در حوزه ی ابزارهای پوشیدنی فعالیت نداشته است . مایکروسافت بند ۲ با ویژگی های چشمگیر و جاه طلبانه ای راهی بازار شد ، به عنوان مثال ویژگی های مانند بررسی میزان اکسیژن  .Microsoft در زمینه ی آزمایش ابزارهای پوشیدنی غریبه نیست ، اخیرا پتنت های جدیدی را معرفی کرده‌اند که نشان می دهد این کمپانی در زمینه ی ابزارهای پوشیدنی فعالیت های خود را آغاز کرده است .
به تازگی سندی از این شرکت بدست آمده است با عنوان  DEVİCE WEARABLE (ابزار پوشیدنی ) و همچنین در تاریخ ژوئیه ی ۲۰۱۷ ارسال شده است .اما اخیرا توسط USPTO دفتر ثبت اختراعات ایالات متحده آمریکا منتشر شده است . مانند هر درخواست های ثبت شده دیگر ، این سند نیز طولانی و مبهم می باشد ، اما اطلاعات این سند بسیار جذاب خواهد بود ‌.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از این سند ، ظاهراً در قلب این دستگاه مجموعه ای  از قطعات محرک وجود دارد که امکان تنظیم موقعیت آن ها فراهم می شود . این قطعات متحرک با سنسورهای خاصی هماهنگ می شوند ، هدف آن ها این است که حرکات ناخواسته ی اندام های بدن و یا کل مفصل هارا محدود کنند .در واقع هدف کاهش دادن حرکات غیر ارادی بدن است .

اگر از این پتنت به درستی استفاده شود ، به نظر می رسد که این دستگاه می تواند ابزار مناسبی برای بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری پارکینسون و بسیاری از بیماری های دیگر مناسب باشد.با خواندن ادامه مطلب این سند ، نشان می دهد از جاه طلبی در این دستگاه سخن گفته شده است که یک نمونه از آن را می توان به بهینه سازی در مصرف انرژی این دستگاه اشاره کرد که ادعا می کند این دستگاه می تواند تا یک روز کامل استفاده شود . همچنین ، چندین پروتوکل ارتباطی مانند وای فای ، بلوتوث  اشاره کرد. همچنین به منظور ردیابی دستگاه و گزارش دهی از اپلیکیشن های همراه استفاده خواهد شد . گفته می شود در این دستگاه از دیگر ویژگی های سلامتی نیز استفاده خواهد شد ، مانند دنبال کردن و گزارش های فعالیت بدنی و .. خواهد بود . امیدواریم این محصول به مرحله تولید برسد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست