مایکروسافت پشتیبانی از به روز رسانی اپلیکیشن های ویندوزفون 8.1 را متوقف کرد

اپلیکیشن ویندوز موبایل 8 دیگر به روزرسانی نخواهند شد

پتقریبا در ماه جولای سال جاری، مایکروسافت رسما اعلام کرد که دیگر بروزرسانی های اپلیکیشن های ویندوزفون 8 و 8.1 در فروشگاه های نرم افزاری ین سیستم عامل را پشتیبانی نخواهد کرد. اما توسعه دهندگان می توانند به تولید اپلیکیشن های ویندوزفون خود ادامه دهند ولی به شرطی که از ویندوز 10 پشتیبانی کنند. اما خبر خوبی برای کاربرانی که از ویندوز 8 و 8.1 استفاده می کنند این است که مایکروسافت اعلام کرد که تا چهارسال دیگر به روزرسانی های این دو سیستم عامل را پشتیبانی خواهد کرد و توسعه دهندگان نیز می توانند تا سال 2023 برنامه های خود را برای این سیستم عامل به روزرسانی کنند.

مایکروسافت در اوایل سال جاری توضیح داد: از ابتدای ماه ژوئیه 2019 مایکروسافت توزیع به روزرسانی را برای دستگاه های موبایل های با سیستم عامل 8.1 را متوف خواهد کرد. شما هنوز هم می توانید  به روز رسانی های تمام برنامه های خود برای ویندوزفون 8 و 8.1 منتشر کنید، با این حال، این به روزرسانی ها تنها برای دستگاه هایی با سیستم عامل ویندوز 10 در دسترس خواهند بود.

کاربران ویندوز 10 در حال حاضر تحت تاثیر اقدامات روز گذشته ی مایکروسافت قرار دارند، این شرکت در روزهای گذشته اعلام کرد که دیگر از اپلیکیشن های محبوب اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک و فیسبوک مسنجر پشتیبانی نخواهد کرد و فیسبوک نیز در جواب این اقدام مایکروسافت می خواهد پیام رسان محبوب خود را از فروشگاه ویندوز موبایل حذف کند. با این حال این خبر خوشایندی برای کاربران ویندوز موبایل نیست و کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن ها مجبور خواهند بود تا به سیستم عامل های اندروید و iOS مهاجرت کنند.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست