مایکروسافت MyAnalytics شما را به تمرکز و آرامش تشویق می کند

مایکروسافت MyAnalytics شما را به تمرکز و آرامش تشویق می کند

در فرهنگ کاری کار و کار، مای آنالیتیکس (MyAnalytics) مایکروسافت همیشه یکی از صداهایی است که سعی می کند شما ارام تر حرکت کنید. در کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت که در روز گذشته برگزار شد، مایکروسافت اعلام کرد که ابزار آفیس به صراحت شمارا تشویق میکند تا زمان و تمرکز را برای ایجاد گروه و رفاه خودتان افزایش دهید.

مای آنالیتیکس برای همه نیست، این سرویس تنها برای کاربران تجاری و آفیس ۳۶۵ اینترپرایز در دسترس می باشد. با توجه به اینکه یکی از راه هایی که مای آنالیتیکس می تواند در مورد کارکردن و یا کارکردن شما و یا میزان موثربودن کارشما می تواند ارزیابی کند، همچنین میتواند زمان پاسخ دادن ایمیلتان را ارزیابی کند تا مشخص شود چقدر مسئولیت پذیر هستید. این ابزار، داشلوردی است که معیارهای مختلفی را ایجاد میکند، مثلاً با استفاده از Delve و Outlook برای کشف نقش شما در سلسله مراتب شرکت های بزرگ استفاده می شود.

مایکروسافت ابزار مای آنالیتیکس را نوعی دستیار شخصی بهره وری می داند که یک برنامه فرعی سرویس Delve از سال ۲۰۱۵ می باشد.در حال حاضر به این سرویس چند قابلیت جدید اضافه شده است. علاوه بر این، یک قابلیت مهم اضافه شده است که به شما کمک می کند تا از همه ی جلسات و مشغله های کاری خود فاصله بگیرید و زمانی برای تمرکز پیدا کنید. بخشی از این برنامه، اکنون روزهای آرام و روزهایی را که بعد از چندین ساعت کار نمی کنید را دنبال می کند.

مایکروسافت می‌گوید : اگر شما در زمان تمرین تمرکز کنید، برنامه همکارانتان را از این موضوع مطلع می سازد. همچنین مای آنالیتیکس دارای دو پیشنهاد جدید از همش مصنوعی AI در جریان وضعیت برنامه های شما در Outlook می باشد درصورتیکه که زمان تمرکزتان جلوتر از برنامه های مهم شما قرار گرفته باشد و یا تداخل داشته باشد، به شما کمک میکند تا دوباره برنامه ریزی کنید

در نهایت، ردموندی ها قصد دارند بر روی این «طرح» در آینده قابلیت های ویژه ای از جمله برای رفاه کارکنان، کارهای گروهی و .. به ابزار مای آنالیتیکس اضافه کنند.

منبع pcworld

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست