مدیر عامل بلک بری در تولید گوشی های تا شدنی تردید دارد

مدیر عامل بلک بری در تولید گوشی های تا شدنی تردید دارد
این روزها تولید گوشی های هوشمند تا شدنی بسیار خبرساز شده است و شرکت های بزرگی همچون سامسونگ و هواوی اولین تولیدکنندگان گوشی های تا شدنی هستند. آیا ممکن است که شرکت بلک بری(BlackBerry) در آینده ای نزدیک گوشی هوشمند تا شدنی تولید کند؟! به نظر می رسد مدیر عامل بلک بری تردید زیادی به آینده ی گوشی های هوشمند تا شدنی دارد و خیلی بعید به نظر می رسد که بلک بری وارد تولید گوشی های با قابلیت انعطاف شود.

جان چن(مدیرعامل شرکت بلک بری) در مصاحبه خود با وب سایت Barron گفت: تقاضای بازار برای خرید گوشی های تا شدنی بسیار محدود است، همچنین نو آوری و خلاقیت در گوشی های تا شدنی دیده نمی شود.

چن در ادامه گفت : من میخواهم دستگاهی سریعتر، قدرتمندتر و بهبود در عملکرد را تولید کنم. جان چن در ادامه افزود:در حال حاضر، چنین پیشرفتی در صنعت موبایل دیده نمی شود. ما فناوری های حسگر اثرانگشت، تشخیص چهره و تشخیص عنبیه چشم را توسعه دادیم. بسیاری از کاربران به دنبال گوشی های هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ هستندو در نتیجه شاهد بزرگتر شدن گوشی ها در بازار شده ایم.

اگر چه در سال جاری در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل MWC 2019 گوشی های هوشمند قدرتمند ی را معرفی شدند، اما در این رویداد گوشی های تا شدنی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس از دیگر محصولات پر سروصدا تر بودند.

هرچند بسیاری از شرکت ها در حال تصمیم گیری در مورد طراحی گوشی گوشی های تاشدنی خود می باشند که آیا گوشی تا شدنی به بیرون بسته شود و یا به داخل، مدیر عامل بلک بری با دید شک و تردی به آینده ی گوشی های تاشدنی نگاه میکند و معتقد است کاربران علاقه ای به این ندارند که شکل ظاهری و اندازه گوشی هوشمندشان چگونه است، کاربران بیشتر به دنبال قابلیت ها و کارایی هستند.

بر خلاف شرکت های بزرگ هواوی و سامسونگ، شرکت بلک بری طرفدار گوشی های تاشدنی نمی باشد. با این حال، بلک بری تحت سازمان TCL تولید گوشی های هوشمند با امنیت بالا را ادامه می دهد.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست