مرورگر مایکروسافت اج برای لینوکس ارائه می شود

مرورگر مایکروسافت اج برای لینوکس ارائه می شود

اخیرا در یک پست AMA (هر چه می خواهی از من بپرس) در وب سایت ردیت، تیم توسعه دهندگان مایکروسافت اج (Microsoft Edge) به برخی از سوالات کاربران در مورد این مرورگر و حتی برخی از جزئیات در مورد ویژگی های آینده ی این مرورگر توضیحاتی ارائه کرد. با این حال، بزرگترین بخش در این پرسش و پاسخ مربوط به این موضوع بود که این شرکت آماده توسعه مرورگر مایکروسافت اج برای لینوکس است.

تیم توسعه دهندگان مرورگر مایکروسافت اج توضیح دادکه محدودیت های فنی برای جلوگیری از انتشار Edge برای لینوکس وجود ندارد، اما آن ها هنوز کاملا آماده ی ارائه ی نسخه لینوکس نیستند. ما هیچ مشکل فنی برای ایجاد نسخه لینوکسی مایکروسافت اج نداریم و واقعا این کاری است که ما می خواهیم آن را انجام دهیم. در حال حاضر ما به زمان بیشتری احتیاج داریم تا این مرورگر را کامل کنیم، برای آماده شدن این مرورگر کارهایی از جمله نصب، بروزرسانی ها، رفع خطا و …. باید انجام شود، بنابر این ما هنوز کاملا آماده انتشار این مرورگر نیستیم.

در حال حاضر تیم توسعه دهندگان اج در حال کار برای ارائه ی نسخه های پایدار مرورگر برای سایر نسخه های ویندوز و همچنین MacOs می باشد.

محافظت از ردیابی

توسعه دهندگان اج همچنین از برنامه های مایکروسافت برای ارائه ی ویژگی حفاظت از اطلاعات کاربران در برابر ردگیری ها برای مرورگر اج مشابه آنچه که به مرورگر موزیلا فایر فاکس 63 ارائه شده است، خبر دادند. تیم اج در ادامه توضیح داد: ما متعهد به ایجاد ویژگی هایی هستیم تا امکان کنترل و شفافیت حریم خصوصی کاربران در وب را فراهم کنیم. یکی از ویژگی هایی اول ما برای پیشگیری از ردیابی کاربران است که امکان کنترل آن در سه سطح مختلف خواهد بود و تنظیمات تعادلی آن به صورت پیش فرض خواهد بود.

در حالی که تیم مایکروسافت اطلاعات زیادی در خصوص ویژگی های آینده مرورگر اج ارائه داد، اما هنوز در مورد اینکه چگونه API های جدید گوگل مانع کار مسدود کننده های تبلیغاتی می شود چیست، توضیحاتی ارائه نکرده است. این شرکت هنوز هم در حال مذاکره با توسعه دهندگان افزونه های محبوب جامعه ی کرومیوم است تا اینکه پاسخی نهایی در مورد این موضوع ارائه کند.

منبع techradar

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست