مرورگر کروم ، تبلیغات مخرب را مسدود می کند

مرورگر کروم

با مرورگر کروم نسخه 71 ، گوگل تلاش های خود را برای مبارزه با آگهی های تبلیغاتی اینترنتی ، با مسدود کردن وب سایت هایی که همیشه از آن ها استفاده می کنند ، افزایش می دهد . روزانه تبلیغات مخرب در شکل های گوناگونی در وب سایت ها ظاهر می شوند ، اما به طور گستره ای باعث می شود مرورگر ها به اشتباه کاربران را به آدرس های مخرب هدایت کنند و یا با ایجاد پیام های جعلی برای سرقت اطلاعات کاربران تلاش می کنند . این اولین بار نیست که گوگل با استفاده از مرورگر کروم ( Chrom )برای حل کردن مشکلات استفاده می کند . در ماه جولای سال 2017 ، مرورگر کروم 68 ، مانع از باز شدن سایت ها یا پنجره های جدید که از تبلیغات مخرب استفاده می کردند شد.

کروم 71 ، که در ماه دسامبر به صورت رسمی منتشر خواهد شد ، با ارسال گزارشی به صاحبان وب سایت ها به مدت 30 روز مهلت می دهد ، تا تبلیغات مخرب سایت خود را به صورت کامل پاک کنند .در صورت عدم حذف تبلیغات مخرب توسط صاحبان سایت ها ، مرورگر گوگل کروم تمامی تبلیغات آن سایت را مسدود می کند ، صرف نظر از اینکه برخی از تبلیغات مخرب هستند و یا نیستند تمامی تبلیغات را مسدود می کند .

اگر چه کاربران می توانند این فیلتر را خاموش کنند ، ولی اکثر کاربران به احتمال زیاد تنظیمات پیش فرض مرورگر را استفاده می کنند ، این موضوع روی درآمد وب سایت هایی که از تبلیغات مخرب استفاده کرده اند تاثیر بسیار زیادی می گذارد . این اقدام انگیزه ی بزرگی برای جلوگیری از وب سایت هایی است که از تبلیغات مخرب استفاده می کنند ، حتی اگر یادآوری ناراحت کننده ای از میزان قدرت گوگل در اینترنت است .

منبع theverge

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست