مشاهده ویدئو های اینستاگرام و فیس بوک در واتس اپ بصورت مستقیم

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان می باشد که کاربران بسیار زیادی دارد ، این پیام رسان در حال پیشرفت می باشد و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است . واتس اپ ( WhatsApp ) در آخرین بروز رسانی خود برای سیستم عامل آی او اس (IOS) قابلیت های جدیدی به این پیام رسان اضافه شده است ، بر همین اساس کاربران می توانند ویدئوهای پخش شده در اینستاگرام و فیس بوک را بصورت کاملا مستقیم و حتی بدون اینکه اپلیکیشن های آن ها را باز کنند قادر به مشاهده و پخش آن ها در واتس اپ خواهند بود .

با این بروز رسانی ، کاربران واتس اپ بدون اینکه برنامه فیس بوک و اینستاگرام خود را باز کنند در پیام رسان واتس اپ به راحتی می توانند ویدئوهای منتشر شده را تماشا کنند . گویا اضافه شدن این قابلیت ها بیشتر مورد علاقه کاربران بوده است ، زیرا پیش از این کاربران واتس اپ می توانستند ویدئوهای یوتیوب را کاملا مستقیم در پیام رسان WhatsApp مشاهده کنند .

همانطور که اشاره کردیم این قابلیت های جدیدی که به واتس اپ اشاره شده است در نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل IOS می باشد . همچنین قابلیت جدید دیگری اضافه شده است که ادمین گروه می تواند امتیازات گروه هارا اضافه و یا لغو کند ، از قابلیت جدید دیگر این پیام رسان امکان ویرایش موضوعات گروه ها و همچنین تغییر آیکون امکان پذیر شده است . در حال حاضر این امکانات فقط برای کاربران سیستم عامل IOS می باشد و کاربران سیستم عامل اندروید فعلا بروز رسانی این قابلیت هارا دریافت نمی کنند و زمان مشخصی ندارد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست