فعالان حوزه ارز دیجیتالی در ماه های اخیر حتما نام شرکت میکرواستراتژی (MicroStrategy) را شنیده اند. میکرواستراتژی در زمینه توسعه نرم افزارهای تحلیلی فعالیت می کند و بسیاری از شرکت های بزرگ موجود در فهرست فروچون 500 از نرم افزارهای میکرواستراتژی استفاده می کنند. این شرکت با خریدهای بزرگ بیت کوین باعث شد بسیاری از افرادی که نام این شرکت را نشنیده اند نیز با شرکت نرم افزاری میکرواستراتژی آشنا شوند.

بر اساس گزارش منتشر شده، شرکت سرمایه گذاری مورگان استنلی با خرید 792/627 هزار سهم میکرواستراتژی که 10.9 درصد از سهام این شرکت را شامل می شود. بر اساس اسناد منشتر شده نشان می دهند که مورگان استنلی در تاریخ 31 دسامبر 10.9 درصد شرکت میکرواستراتژی را خریداری کرده است و در حال حاضر از شرکای این شرکت شناخته می شود. ظاهرا این خرید در 31 دسامبر اتفاق افتاده است. اما با نگاهی به افزایش ارزش سهام میکرواستراتژی نشان می دهد که سیاست های شرکت مورگان استنلی چندان اشتباه نبوده است. ارزش هر واحد از سهام شرکت میکرواستراتژی از 8 ژانویه که 289 دلار بود، در 8 دسامبر به 545 دلار رسیده است.

بر همین اساس، شرکت میکرواستراتژی با ذخیره 70.470 بیت کوین بیش از 2.8 میلیارد دلار سرمایه ذخیره کرده است. با توجه به بالارفتن روزافزون ارزش بیت کوین، نظر سرمایه گذاران نهادی مانند مورگان استنلی بیشتر از گذشته به بیت کوین جلب خواهد شد.

منبع cointelegraph

 

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست