ارزش سهام مایکروسافت به بیش از 2 تیلیارد دلار خواهد رسید

با توجه به اینکه ویروس کرونا در چندین ماه گذشته در تمام جهان شیوع پیدا کرده است، بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای مختلف از کارکنان خود درخواست کرده اند که در خانه به صورت دورکاری به فعالیت های خود ادامه دهند. اما ساتیا نادلا مدیر عامل شرکت مایکروسافت مخالف دورکاری طولانی مدت می باشد. نادلا معتقد است دورکاری طولانی مدت می تواند تعاملات روزانه با کرمندان شرکت را کاهش دهد و عوارض جانبی و منفی را به همراه خواهد داشت.نادلا در مصاحبه ی خود با نیویورک تایمز گفت:نبود کارمندان کاملا حس می شود، در دوران قبل از دورکگاری می توانستیم ملاقات حضوری با کارمندان داشته باشیم و همچنین تعاملاتی را با یکدیگر داشتیم.

مایکروسافت از نخستین شرکت هایی بود که کارمندان خود را تشویق به دورکاری کرد تا سلامتشان در مقابل بیماری در امان باشد.تا کنون تلاش های مایکروسافت در دورکاری بسیار خوب بوده است و مقامات این شرکت اعلام کرده اند که بیماری کرونا کمترین ضرر مالی را به مایکروسافت وارد کرده است. با این حال ساتیا نادلا معتقد است که دورکاری کارکنان مایکروسافت قابل تحمل نیست و این وضعیت پایدار نخواهد بود.

با این حال بسیاری از شرکت های بزرگ به کارکنان خود اجازه داده اند تا در صورت علاقه به صورت دورکاری به فعالیت های خود ادامه دهند. بسیاری از شرکت های بزرگ از این طرح استقبال خوبی کردند اما مدیر عامل مایکروسافت مخالف دورکاری طولانی مدت است.

اما نادلا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بود که کارمدان تا زمانی که دوست دارند می توانند در خانه به فعالیت های خود ادامه دهند. اما در آخرین سوالی که در مورد دورکاری کارمندان از نادلا پرسیده شد گفت: ادامه دورکاری باعث برخی از ارزش هایی که در چندین دهه اخیر برای شرکت کسب شده است خدشه دار شود. با این حال به نظر می رسد از ماه اکتبر کارمندان مایکروسافت به محل ار خود بازگردند و به دورکاری پایان دهند.

منبع mspoweruser

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست