نسخه بعدی Adobe Creative Cloud از سیستم عامل های قدیمی پیشتیبانی نمی کند

Adobe Creative Cloud

شما اگر عکاس هستید و از مجموعه برنامه های شرکت Adobe Creative Cloud مانند فتوشاپ و ادوبی پریمیر استفاده می کنید ، اگر سیستم عامل قدیمی خود را ارتقا ندهید به مشکل برمی خورید . شرکت ادوبی در بیانیه ای اعلام کرده است ، نسخه بعدی Adobe Creative Cloud از سیستم عامل های قدیمی ویندوز و مک پشتیبانی نخواهد کرد .  کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند اگر قبل از به روزرسانی سالگرد ویندوز 10 (V1607) که در 2 آگوست 2016 منتشر شد و کاربران سیستم عامل مک ، اگر بروز رسانی سیستم عامل خود را قبل از  Mac OS 10.11 که در تاریخ 30 سپتامبر 2015 بروز رسانی کرده اند ، تحت پشتسبانی قرار نمی گیرند . ادوبی ( Adobe ) می گوید : مجبور کردن کاربران خود برای ارتقا به سیستم عامل های جدیدتر  ، باعث می شود کاربران از آخرین تکنولوژی و امکانات سیستم عامل ها بروردار شوند .

اما کاربرانی که از سیستم عامل های قدیمی استفاده می کنند و نمی توانند سیستم عامل های خود را به روزرسانی کنند می توانند از نسخه های قدیمی سری برنامه های Adobe Creative Cloud استفاده کنند . کاربرانی که قصد دارند از جدیدترین نسخه های فتوشاپ و لایت روم در به روزرسانی بعدی Creatve Cloud استفاده کنید ، راهی جز به روزرسانی سیستم عامل خود ندارید .

نرم افزار Creative Cloud Desktop که مدیریت نصب برنامه ها را برعهده دارد ، پس از انتشار نسخه جدید CC به فعالیت خود از سیستم عامل های قدیمی تر از جمله ویندوز 7 و سیستم عامل مک نسخه  X v10.9 Mavericks ادامه می دهد . ادوبی می گوید : تمام تلاش ما برای ارتقا سیستم عامل های ویندوز و مک باعث می شود بتوانیم تمام تمکز خود را روی توسعه ی امکانات و قابلیت های درخواستی کاربران و همچنین میزان بازدهی سخت افزار را به حداکثر برسانیم .

مدت زیادی است گه عکاس ها از وجود باگ و عملکرد مجموعه نرم افزارهای ادوبی به خصوص ادوبی لایت روم ناراضی هستند . ادوبی اجبار کردن کاربران به ارتقا سیستم عامل های کاربران ، می تواند بازدهی از مجموعه نرم افزارهای خود را بالاتر ببرد .

منبع petapixe

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست