آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم برای سیستم عامل اندروید، مدیریت حافظه بهتری را به همراه دارد که به این مرورگر این امکان را می دهد که 13 درصد سریعتر از قبل باشد. همچنین قابلیت جدیدی نیز به این مرورگر اضافه شده است که Freeze-Dried نام دارد. در این قابلیت تب هایی که در بازدیدهای قبلی باز گذاشته اید، اکنون در این نسخه از مرورگر کروم با مصرف منابع کمتری ذخیره می شود. در واقع این قابلیت جدید تب هایی را که سبک هستند را ذخیره می کند تا سریع تر لود شوند.

حجم صفحاتی که ذخیره می شوند به اندازه اسکرین شات فضای حافظه را اشغال می کنند و همچنان از اسکرول، بزرگنمایی و استفاده از لینک های داخلی پشتیبانی می کند. گوگل در بیانیه ای اعلام کرده است که این قابلیت جدید به شما این امکان را می دهد تا در هنگام بارگذاری صفحه وب در پس زمینه، احساس تعامل بیشتری را داشته باشید.

علاوه بر این نسخه جدید گوگل کروم برای سیستم عامل اندروید، در استفاده از حافظه بهتر عمل می کند و در خرابی ها و کرش ها را کاهش داده است و در عین حال سرعت اجرای مرورگر 7.5 درصد افزایش پیدا کرده است. گوگل همچنین ادعا می کند که عملکرد مرورگر 22 درصد افزایش داشته است و 8 درصد در پردازش صفحات بهتر از قبل عمل می کند و در استفاده از از پردازنده گرافیکی GPU تقریبا 3 درصد بهتر عمل می کند.

همچنین نسخه 64 بینی گوگل کروم برای گوشی هایی که از نسخه سیستم عامل اندروید 10 و حداقل از 8 گیگابایت رم استفاده می کنند عرضه خواهد شد. مرورگر کروم نسخه 64 بیتی در بارگذاری صفحات 8.5 درصد عملکرد بهتری دارد و در اسکرول کردن صفحات 28 درصد نرم تر و تاخیر کمتری دارد.

منبع gsmarena

نمایندگی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست