نقشه گوگل زمان پیاده شدن از قطار یا مترو را به شما اطلاع می دهد

کمپانی گوگل در حال یک بروز رسانی کوچک اما بسیار مفید است که به شما این امکان را می دهد در طول سفری که دارید یک راهنمای بسیار مفید و کارآمد برای شما باشد.

ایده ی جالبی که گوگل در این بروز رسانی انجام خواهد داد ، این قابلیت را به شما می دهد زمانی که در حال سفر هستید بتوانید علاوه بر اپلیکیشن نقشه ی گوگل شما بتوانید اطلاعات سفرتان را در صفحه ی قفل شده ی گوشی شما نیز نمایش داده شود و شما با خبر شوید .

کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی در آینده می توانند با دکمه Start  که در پایین صفحه گوشی قرار دارد بتوانند از اطلاعات سفری که خواهند داشت با خبر شوند ، به عنوان مثال زمانی که شما میخواهید با وسیله های نقلیه مانند اتوبوس یا مترو به مکان دیگری از شهر سفر کنید زمان رسیدن اتوبوس و یا مترو را بصورت کاملا دقیق به شما اطلاع می دهد و همچنین زمان رسیدن به مقصد را نیز اعلام میکند . از مزایای این قابلیت این است که شما میتوانید زمان دقیق رسیدن تا مقصد را بدانید و در این بین بتوانید بصورت دقیق بخوابید بدون اینکه مقصد را رد کنید .

توجه داشته باشید شما می توانید اطلاعات را از قفل صفحه گوشی و از طریق نوار اعلانات مشاهده کنید ، همچنین نوار اعلانات هم در بروز رسانی تغییراتی را خواهند داشت و شما میتوانید با این نوار در تعامل باشید و میتوان اطلاعات سفر یا مسیر خود را در این نوار حرکت دهید (اسکرول کنید).

در این بروز رسانی که گوگل انجام می دهد فرقی ندارد که شما چگونه سفر می کنید ، با دوچرخه می روید یا با خودرو یا حتی پیاده روی می کنید ; گوگل مپ جدید می تواند شما را از اطلاعات سفرتان مطلع کند .

این بروز رسانی فعلا در حال آزمایشی قرار دارد و هنوز زمان دقیق انتشار این بروز رسانی عنوان نشده است ، امیدواریم به زودی از این قابلیت مفید بتوانیم استفاده کنیم .

گوگل بسیار در تلاش است اپلیکیشن مپ خود را محبوب تر از قبل کند و با بروز رسانی های متعدد و مفید در حال رسیدن به این هدف خود است .

منبع techcrunch

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست