نوکیا تیزر محصول جدید خود را با عنوان عملکرد باتری منتشر کرد

نوکیا یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده موبایل می باشد که مدتی تولید خود را متوقف کرد ، نوکیا توسط اچ ام دی گلوبال خریداری شد و این شرکت با همان برند نوکیا محصولات هوشمند خود را راهی بازار می کند و موفقیت های زیادی را کسب کرده است . در حال حاضر نوکیا در تاریخ ۱۶ ماه می (۸ خرداد) در رویدادی محصول جدید خود را معرفی خواهد کرد . نوکیا دعوت نامه های مطبوعاتی را برای برگزاری این رویداد ارسال کرده است . نوکیا در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارد و از این طریق در شبکه های اجتماعی نوکیا ، رویداد جدید نوکیا برای محصول این شرکت را به طور کامل پوشش می دهند .

دستاورد جدید نوکیا موبایل چیست ؟ می توانید در تاریخ ۲۹ ماه می پاسخ سوالاتان را دریافت کنید ، زمان معرفی #ChargedUp  فرا رسیده است .

این پست در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد. هشتگ ChargeUp به‌وضوح نشان از آن دارد که نقطه عطف فروش ستاره این رویداد، باتری آن است (چه از لحاظ ظرفیت و چه از لحاظ سرعت شارژ). جوهو سارویکاس، مدیر اچ‌ام‌دی، طی ارسال پستی در توییتر اظهار داشت که چیزهای جدیدی برای اشتراک‌گذاری دارند:

در این پست مشاهده می شود ، هشتک ChargeUp به وضوح نشان میدهد نقطه قوت فروش ستاره این رویداد باتری آن می باشد ( ظرفیت شارژ و یا سرعت شارژ ). آقای جو سارویکاس ، مدیر عامل شرکت اچ ام دی گلوبال ، در اکانت رسمی خود در توییتر عنوان کرد اطلاعات جدیدی برای اشتراک گذاری قرار داده شده است ، که در ادامه مشاهده می کنید .

ما اطلاعات و موارد جدیدی را به اشتراک خواهیم گذاشت که بسیار جالب خواهد بود ، پس با ما همراه باشید .https://t.co/pUPQbxd9ye

خبر خوشحال‌کننده این است که سه تلفن هوشمند جدید نوکیا با مدل‌های TA-1075، TA-1105 و TA-1116 مجوز عرضه در روسیه را در ماه جاری دریافت کرده‌اند. اخیرا HMD تأیید کرده است که نوکیا ایکس ۶ در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

اما خبرهای خوبی که در راه است ، سه گوشی هوشمند جدید نوکیا با مدل های TA-1075, TA-1105, TA-1116 موفق به دریافت مجوز برای فروش در کشور روسیه شده اند ، همچنین به تازگی اچ ام دی اعلام کرده است که قرار است نوکیا ایکس ۶ در خارج از چین نیز عرضه شود .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست