نوکیا ۵.۱ پلاس موفق به دریافت تائیدیه بلوتوث شد

یکی از جدیدترین گوشی های شرکت نوکیا با شماره Ta-1109 توانسته است تائیدیه سازمان CCC کشور چین را دریافت کند ، در گزارش های منتشر شده این گوشی اخیرا توانسته تائیدیه بلوتوث را دریافت کند . در حالی که اطلاعات زیادی از گوشی جدید نوکیا متشر نشده است ولی اطلاعاتی از تراشه این دستگاه منتشر شده است که نشان می دهد از تراشه مدیا تک در گوشی TA-1190 استفاده شده است .

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد نام این دستگاه منتشر نشده است و مشخص نشده است که شماره مدل TA-1109 مربوط به کدام نسخه می باشد . اما در شایعات منتشر شده مشخص شده است گوشی جدید نوکیا از پردازنده مدیا تک استفاده شده است . احتمالا گوشی جدید نوکیا به نام های نوکیا ۵.۱ پلاس و یا نوکیا ایکس ۵ خواهد بود و همچنین از بلوتوث نسخه ۴.۲ پشتیبانی خواهد کرد .

در همین حال ، فهرت دیگی از دیگر محصولات نوکیا که قرار است تائیدیه بلوتوث را دریافت کنند که در ۲ مدل نوکیا ایکس ۶ که با شماره های TA-1083 و TA-1116  می باشند. توجه داشته باشید گفته می شود  مدل های تائید شده  نسخه های سفارش اروپا می باشند ، پیش از معرفی نوکیا ایکس ۶ ، شماره مدل  TA-1116 در فهرست گوشی هایی که قرار بود در کشور روسیه توزیع شود قرار داشت . اما نوکیا ایکس ۶ در کشور چین به فروش می رود . اما شرکت اچ ام دی گلوبال مالک برند نوکیا تائید کرده است که نوکیا ایکس ۶ به زودی در دیگر بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست