هارمن کاردن اسپیکر هوشمند 600 دلاری مجهز به گوگل اسیستنت معرفی کرد

هارمن کاردن ، یکی از تولید کننده های موفق در تولید اسپیکر می باشد . این شرکت در آینده ای نزدیک از اسپیکر هوشمند جدید خود که مجهز به دستیار صوتی گوگل اسیستنت را معرفی خواهد کرد . نام اسپیکر جدید هوشمند هارمن کاردن سایتیشن 500 (500 Citation ) خواهد بود .محصول جدید هارمن کاردن ، برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد شد و سپس پایان ماه سپتامبر (اواخر شهریور) در اروپا برای پیش فروش آماده می شود . در طراحی اسپیکر سایتیشن 500 همانند اسپیکر گوگل هوم از ترکیب پلاستیک و منسوجات استفاده شده است و در رنگ های خاکستری و مشکی به بازار عرضه خواهد شد . هارمن کاردن قرار است اسپیکر هوشمند سایتیشن 500 را با قیمت 600 دلار به فروش برساند ، این در حالی است که حدود 200 دلار از اسپیکر هوشمند گوگل هوم مکس گران تر است ، با این قیمت گذاری این محصول به گران ترین اسپیکر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت لقب خواهد گرفت . اما گران ترین اسپیکرهای هوشمند بازار Bang&Olufsen در مدل های Beosound 1 و 2 هستند که با قیمت 1750 دلار به عنوان گران ترین اسپیکر هوشمند در بازار به فروش می رسند .

اسپیکر هوشمند سایتیشن 500 دارای بلند گوی استریوی 200 واتی است و می تواند صدای استریو را با کیفیت 24 بیت و 96 کیلوهرتز پشتیبانی کند . در قسمت بالای اسپیکر از یک نمایشگر ال س دی رنگی برای کنترل دستگاه استفاده شده است ، هرچند که به لطف دستیار هوشمند گوگل اسیستنت می توانید از فرمان های صوتی برای درخواست پخش موسیقی و یا پخش موسیقی موجود در گوشی موبایل خود را می توانید درخواست کنید . همچنین می توانید از اسپیکر هوشمند هارمن کاردن به عنوان یک هاب هوشمند برای خانه استفاده کرد و با فرمان های صوتی می توانید سایر لوازم متصل به شبکه را کنترل کنید ، به عنوان مثال : خاموش و روشن کردن چراغ ها ، روشن کردن تلویزیون و … است .

اسپیکر سایتیشن 500 به عنوان سومین محصول هوشمند شرکت هارمن کاردن تولید خواهد شد ، اما با قیمت بالایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است به عنوان یک محصول لوکس محسوب می شود . اگر در خاطر داشته باشید ، شرکت هارمن کاردن در تصاحب شرکت سامسونگ می باشد ، در حال حاضر هارمن کاردن اسپیکری که مجهز به دستیارصوتی بیکسبی باشد را تولید نکرده است . اما هارمن کاردن اسپیکر هوشمند دیگری دارد که با قیمت 249 دلار به فروش می رسد ، این دستگاه مجهز به دستیار صوتی الکسا می باشد  . محصول دیگر هارمن کاردن Invoke نام دارد و از دستیار صوتی مایکروسافت (کورتانا) بهره مند شده است و با قیمت 199 دلار در دسترس علاقمندان می باشد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست